kinderen

• D

Je ontneemt je kind hiermee wel het recht om zijn of haar papa te leren kennen…

Vooral als het om een detentie van een aantal jaar gaat.

Hoe wil je dat gaan uitleggen aan je kind als hij of zij naar haar papa vraagt?

Het is in mijn ogen nogal een heftige beslissing om je kind bij zijn of haar papa weg te houden.

Groet, D

• darksecret

Ik denk zelf dat ik het recht dan niet afneem maar de papa himself in dit geval.

Ik denk dat het in beide gevallen net zo heftig zal zijn..Want het kind is in dit geval de vader kwijt voor 5 jr. en die tijd kan je niet meer terugdraaien.

• Blacky

Mijn kinderen zijn volwassen, hebben een keurige baan en zijn nooit met justitie in aanraking geweest. Net zo min als ik. Zoals je ziet, heb ik dus inderdaad geen enkel probleem. Verder reageer ik op jouw posting omdat je naar andere posters gewoon bot bent. Ik ken de posters op dit prikbord al geruime tijd en weet dat het heel integere meiden zijn die hun kinderen gewetensvol opvoeden en begeleiden.

Dat jouw kinderen hun vader niet zien omdat hij in de gevangenis zit, is jouw keuze en van niemand anders. Die verantwoordelijkheid ligt dan ook helemaal bij jou.

Blijkbaar heb jij er meer problemen mee dat je man in de gevangenis zit dan menig ander hier.

Verder mag jij uiteraard je mening uitdragen. Maar je kunt dat wel met het nodige fatsoen doen. Wat er tot nu toe uit komt is verre van aangepast. Wellicht denk je dat anussen en meningen hetzelfde zijn en dus geventileerd dienen te worden.

Wanneer jij moeilijkheden ondervindt in ons kikkerlandje, zal dat wellicht aan je eigen houding liggen.

Groetjes, Blackydarksecret schreef:

• darksecret

Blacky over filteren gesproken, heb je zelf iets gemist denk ik bij deze he:-)

Ik ben blij om te bemerken dat je zo blij bent met ons kabinet en dat je dus geen enkele problemen ondervind in dit landje dan zal je waarschijnlijk een van de weinige zijn.

Ik ben nou eenmaal recht voor zijn raap en vrij direct en dus als jij je aangesproken voeld en je aangevallen voeld daaronder dan kan ik er niks aan doen. Dat ik bot over kom in mijn postings is net hoe je het leest en opvat. Ieder mens leest het weer anders. Wat mij opvalt is dat je je snel aangevallen voeld bij iedere posting wat ik doe op dit prikbord.

Mijn advies lieve Blacky, voel je niet zo snel aangesproken en aangevallen. Waarom zou je je druk maken om zoiets? Dat is nergens voor nodig en bovendien slecht voor je hart:-)

• djali

hoop dan toch echt darksecret dat jou kids het je later niet kwalijk nemen dat je hun zolang idd hun vader hebt ontnomen….. want of b.v. vijf hele jaren je paps niet te zien krijgen of toch nog een x per wk is toch wel een verschil neem ik aan.

maar SUCCES….

djali.

• Blacky

Darksecret…. :-)

Nu moet ik echt om je lachen. Filteren is iets heel anders dan ventileren, waar ik het over had. Geeft niet, je leert het nog wel.

Ik kan me niet herinneren ergens over het kabinet of beleid in NL te hebben gesproken. Laat staan daar mijn mening over geventileerd.

Wanneer je hebt opgelet, spreek ik hooguit van het feit dat noch mijn kinderen, noch ik ergens problemen mee hebben. Ik snap best dat het een ware kunst lijkt om nooit met justitie in aanraking te zijn geweest, maar het is simpel een kwestie van aanpassen en opletten wat je doet.

Wanneer je beetje moeite zou nemen om daadwerkelijk te lezen wat ik schrijf, merk je dat ook ik heel direct ben. Sterker nog ; dat ik er geen enkele moeite voor hoef te doen om niet te gaan schelden o.i.d.

Aangezien er is aangegeven dat de rust hier erg op prijs wordt gesteld en jij nogal schreeuwerig je aandacht eist, zal ik je verder dan ook gewoon negeren.

Groetjes, Blacky;-)

• darksecret

Maar ik heb dan ook geen problemen met de justitie en mijn zoon ziet zijn vader ieder weekend, dat heb je als je uit de handen van de justitie blijft en zijn vader ook:-)

• djali.

maar zeg nooit, nooit.

en ben ik heel benieuwd wat deze pagina je trekt als je er niets mee te maken hebt, nog mee te maken wilt hebben.

hopelijk geen sensatie?!

djali.

• Blacky

Gewoon even “trollen” , denk ik. Verward usenet met prikborden ;-)

Blacky

• darksecret

Idd zeg nooit nooit Djali..En ik denk dat ieder voor zich zo zijn of haar eigen redenen heeft om op deze site te komen toch djali:-)

Maar ik zal je gerust stellen, ben geen ramptoerist hoor…

En ik ben blij om te bemerken dat Blacky zich weer niet stil kan houden bij deze:-)