Mijn kinderen zijn volwassen, hebben een keurige baan en zijn nooit met justitie in aanraking geweest. Net zo min als ik. Zoals je ziet, heb ik dus inderdaad geen enkel probleem. Verder reageer ik op jouw posting omdat je naar andere posters gewoon bot bent. Ik ken de posters op dit prikbord al geruime tijd en weet dat het heel integere meiden zijn die hun kinderen gewetensvol opvoeden en begeleiden.
Dat jouw kinderen hun vader niet zien omdat hij in de gevangenis zit, is jouw keuze en van niemand anders. Die verantwoordelijkheid ligt dan ook helemaal bij jou.
Blijkbaar heb jij er meer problemen mee dat je man in de gevangenis zit dan menig ander hier.
Verder mag jij uiteraard je mening uitdragen. Maar je kunt dat wel met het nodige fatsoen doen. Wat er tot nu toe uit komt is verre van aangepast. Wellicht denk je dat anussen en meningen hetzelfde zijn en dus geventileerd dienen te worden.
Wanneer jij moeilijkheden ondervindt in ons kikkerlandje, zal dat wellicht aan je eigen houding liggen.
Groetjes, Blackydarksecret schreef: