kinderen

• Joep

Ik ben het helemaal met jullie eens dames. Niet de gemakkelijkste manier, maar wel een waarbij je je kinderen serieus neemt.

groeten, Joep

• darksecret

Naar mijn mening ben ik het wel eens dat je eerlijk tegen je kinderen moet zijn, maar meenemen naar de bajes?!! Sorry mensen maar dat gaat me te ver..die kerels van jullie hebben er zelf voor gekozen en weten de risico's van het vak en dus vind ik het gewoonweg dom om je kind al zo vroeg te confrenteren met de bajes en dus de verkeerde manier…

• nikki

Het is voor ieder kind en leeftijd verschillend hoe je daar mee om moet gaan, maar ik vind dat een kind er niet “slechter ‘op wordt als je hem of haar mee neemt naar hun vader.Het is heel simpel je kind iets te leren, maak je een fout dan wordt je ervoor gestraft, maakt niet uit hoe groot die fout is.En het is heus niet zo dat elke ”bajes“eruit ziet als een ”bajes’.Ik neem met een gerust hart mijn kinderen mee naar hun pappa en ik weet dat ze er veel minder nachtmerrie's van hebben nu ze hebben meegemaakt dat hun pappa niet in “streepjes'pakken en met ketting met ”kanonskogels" eraan rondlopen.Moet ik mijn kinderen straffen voor een fout van hun vader door hem niet meer te mogen zien?Nou, echt niet…Nu kunnen mijn kinderen met al hun vragen bij mij en mijn vrienden terecht.Dat vind ik belangrijk, samen als een gezin deze klotetijd te overleven en het beste ervan te maken………..Nikki

• Blacky

En wederom een waardevolle bijdrage van “Darksecret”. Ik hoop echt voor jouw spermatozoïden dat ze zich nooit transformeren tot een kind. Het gaat hier niet om de vader, maar om het kid en het recht van een kind zijn/haar vader te zien.

Moeilijk he ?

Schaam je ! Ga je lagere school afmaken en meldt je dan aan voor een cursus !

Blacky

• djali.

idd het gaat helemaal niet om de papa's in dit geval, je doet dit soort dingen voor je kind op de eerste plaats, en als deze er geen behoefte aan zal hebben dan zou het ook weer een heel ander verhaal worden.

ga me nu ook steeds meer vragen wat darksecret hier op het bord doet… ALLEEN COMMENTAAR LEVEREN???

djali.

• darksecret

Ik zal jullie even op de hoogte stellen mensen..Teneerste Blacky ben ik een vrouw en geen man:-) Tentweede ben ik zelf ook moeder van een zoon van 7.

En vanuit mijn visie uit ik mijn mening door te zeggen dat ik het fout vind om je kind mee te nemen naar de Bajes. En natuurlijk is elke Bajes anders, maar door de fout van de vader of what ever, vind ik het belachelijk om je kind al zo vroeg kennis te laten maken met de Bajes. En natuurlijk heb je wel gelijk dat een kind in dit opzicht leert van “goed” en “fout” is, maar ik denk dat je je juist vergist daarin want kids kijken nou eenmaal tegen hun vader op. En als zo'n kind (zulke dingen kan je natuurlijk nooit weten van tevoren) vooral! groot is en aan het puberen is bij wijze van, dan is de drempel al vele malen lager om eventueel naar de Bajes te moeten voor zijn eigen gedrag omdat ie dan al vanaf kleins af aan met de Bajes is geconfronteerd.

Maar afijn je moet lekker doen wat jouw het beste lijkt voor je kind.

Ik uit alleen mijn mening en jij Blacky als je daar problemen mee hebt, dan voel je je juist aagesproken schijnbaar. Dat is dan lekker JOUW probleem:-)

• nikki

Ja, maar je kunt het ook anders bekijken..juist omdat ze er zo jong mee geconfronteerd zijn kan de drempel ook heel veel hoger liggen.Want zoals ik het nu lees( sorry, als ik het verkeerd heb) wil je zeggen dat kinderen van wie hun vader vast zit meer kan maken om later ook vast te komen zitten , dan kinderen bij wie dat niet het geval is??? Ik denk dat het aan de ouders ligt hoe er mee om wordt gegaan.En dat heeft verder nix te maken met 1 ouder die vast zit, maar met opvoeden, leren, fouten maken,met mensen om gaan, van andersmans spullen afblijven enz…………Tja, dit is mijn mening………….Nikki( moeder van kinderen in alle leeftijden)

• darksecret

Ik suggereer ook niet dat die kinderen van wie een van de ouders vastzitten meer kans zouden moeten maken dat ze vast komen te zitten. Want 9 van de 10 keer gebeurd het juist bij kinderen die heel erg strak worden gehouden thuis, tenminste uit mijn ervaring.

Ik vind jouw punt ook goed hoor, het ene kind is gewoonweg het andere niet. Dus hte kan alle kanten op.

• djali

darksecret!

en wat zou jij dan jou kids vertellen als papa lief voor vijf jaar achter slot en grendel kwam te zitten??

papa is een wereld reis maken, of weet ik wat voor onzin?!

of je bent 't type vrouw dat gelijk haar man aan de kant zet en vrolijk verder leeft….

vertel jou visie daar maar op dan.

djali.

• darksecret

Teneerste vind ik het al triest genoeg op zichzelf al dat die kerel 5 jr. achter de tralies komt te zitten maar afijn, nee ik zou wel eerlijk zijn tegen mijn kinderen maar hem bezoeken nee dat niet. En dat enkel om mijn kind te beschermen.

En zo doet ieder ouder dat op zijn en of haar manier Djali.