DNA wet nu van kracht

• Mel

Dankjewel Joep!

• Mira

ik vraag me af waar Mabel mee bezig was. Daadwerkelijk met een crimineel omgaan, of zichzelf omhoog N**ken, tot een prins aan toe.

Mira

• djali

dus omdat je met zo;n iemand omgaat probeer je hogerop te komen?

djali.

• Mira

nou Djali, dat is erg kort door de bocht, maar Mabel wel ja, die zou ook geen omgang hebben met kruimeldiefjes die niks opbrengen. Dit gaat de topic trouwens erg ombuigen, maar ik blijf erbij, wie het meeste geld en status had (wat ook criminelen kunnen hebben) daar ging Mabel voor plat. Helemaal niet erg, als ze er niet over zou liegen.

Verder nee, je kiest niet bewust voor een crimineel. Soms overkomen je gewoon dingen. En als je man/ partner/ ouder/ kind een fout maakt kun je niet zeggen>ik stop met van je te houden!!!

Mira

• Mira

Hoewel ik wel moet zeggen dat als je idd weet dat je partner zich bezig houdt met duistere zaken, en je leeft er zelf ook lekker van> niet zeuren als hij/zij dan in het gevang komt! Dan moet ook de achterblijver niet zeuren en een beetje op de blaren zitten.\\ Ook weer kort door de bocht natuurlijk, maar goed.

Mira

• Sip

Het is maar net wat voor fout het is. Ik kan me nl niet voorstellen dat een vrouw verliefd blijft op haar man als blijkt dat die een aantal kinderen heeft verkracht en vermoord.

• Joep

Jij zoekt dan ook direct het meest verschrikkelijke voorbeeld uit wat er maar voorhanden is . Verschillende (niet 1 maar meerdere!) kinderen (natuurlijk) verkracht en vermoord (ja erger is er niet Sip. Hierbij vergeleken is Hitler een kwajongen. Ik ken in Nederland maar 1 geval wat jij beschrijft en dat was Michael S. Hij was niet meer getrouwd, maar anders was ze vast bij hem weggegaan en de verliefdheid zal wel over geweest zijn) Dus in jouw geval heb je gelijk. Maar dat is er maar eentje. (Gelukkig maar. En even voor jou Sip, Michael S. is een paar jaar geleden bij een brand in de Scheveningse strafgevangenis waar hij levenslang uitzat, om het leven gekomen.)

Maar het gaat mij om al die andere gevallen, hoe verschillend dan ook.Ik heb van dichtbij meegemaakt dat christelijke vrouwen door oderlingen uit de kerk onder druk werden gezet om maar niet te scheiden,want : In voor- en tegenspoed.."

Ook heb ik vrouwen meegemaakt die niet christelijk waren maar wel geloofden dat je je man niet in de steek laat en er samen uit moet komen,hoe zeer zij daar buiten ook op aangekeken werden. En daar oordeel ik niet over, Sip.

Ik heb daar alleen respect voor.

groeten,Joep

• djali

denk dat de meeste dat dan ook niet echt zullen doen, maar vele vergeten dat man / vriend lief vaker dingen achter de rug omdoen dan verwacht wordt. dus dan zekers hebben de achterblijvers recht om zo op zijn tijd gewoon het even beu te zijn en te willen klagen.

djali.

* en natuurlijk zou de gemakelijkste weg zijn, te breken met deze mensen maar NEE zo gaat het niet in de realiteit*