Gepakt met 9 en half kilo hasj

• dolfijn

hallo gabriel

ja dat kan ik www.wetten.overheid.nl daar kun je alles vinden ook wat de straffen zijn, bedenk wel dit zijn de maximale straffen ieder geval is anders,

als je nog iets wilt weten hoor ik het wel<

groetjes dolfijn

• Beheerder

Leuke url (www) ik zal ze plaatsen op de pagina zodat anderen daar ook gebruik van kunnen maken.

Joep als je nog meer URL's weet en die van belang zijn voor de gevangenis.startpagina.nl hoor ik het graag van je.

Gr Willem

• gabriel

Van de site wetten.overheid.nl ben ik wel wat wijzen geworden, blij niet maar zoals dolfijn al schreef het gaat om de maximum straf en aangezien het zijn eerste keer is hoop ik maar dat het meevalt

als beginner op deze site kan ik wel zeggen dat het fijn is dat er verifibare info te vinden in, maar het prettigste is de menselijke reactie van mensen die weten waar het over gaat.

bedankt

gabriel

• dolfijn

Hallo gabriel,

ja ook ik heb toen die site bezocht, en geloof me het zijn echt de maximale straffen, bij ons zou de maximale straf 8 jaar zijn volgens die site, de eis was 6 jaar en de uitspraak 4 jaar.

Dus zoals ik al zei ga daar niet vanuit, maar ook niet van een taakstraf.

Hopelijk valt h tvoor jullie mee,

sterkte dolfijn

• Anoniempje

Hoe berken je dat op die site wetten.overheid.nl ik weret niet waar ik moet kijken hoop dat iemand me kan helpenb alvast bedankt…

• dolfijn

hallo anoniempje,

wat wil je berekenen?? als je vragen hebt die je hier niet op wilt zetten mag je mij ook mailen wdonders@home.nl ik zal kijken wat ik kan doen voor jou

groetjes dolfijn

• Anoniempje

ik heb je een berichtje gestuurd :)

• darksecret

zeg maar gerust dat ie goed de @!#$ is. eigen schuld dikke schuld.