Ja,ja,ja,ja,ja……………
Lachen jullie de zieligste Tukster in de achterhoek maar uit ! TOE MAAR !!
Zoals jullie weten heb ik pups….EN DIE DENKEN WEL MET ME MEE !! ( HAH !! )
Goed, ik had het niet meteen door, toen ik mijn centenpot geopend op de grond zag liggen…..Zelfs nog niet toen een van de pups bijna constant misselijk leek en telkens als ze misselijk was een aantal munten uitbraakte……..( Ik dacht gewoon dat ik een hond had gefokt die me rijk zou maken )
Uiteindelijk snapte ik het en bedacht dat mijn pupsels gewoon met me meedachten en besloten hadden een betere manier voor me te bedenken dan het bewaren van mijn spaarcenten in mijn matras….. JAWEL, ze hebben geheel vrijwillig mijn kleingeld opgevreten ten einde deze voor mij te bewaren in hun maagjes !! ( jammer genoeg kotsten ze dit ook weer uit ) Nou ja, moet ik mijn matras nog wat langer met me meezeulen………
En dan komen daar zo'n twee stuks ongeregeld van een bewaarders en menen me de gek aan te kunnen steken…….
OKE !! ( Ik kan jullie hebben, hoor !! )
Goed, ik waag het om één serieuze vraag ( ééntje maar !!!! ) te plaatsen op dit prikbord en word meteen het onderwerp van menig gelach……. Maar mijn wraak zal zoet zijn !!
Ten eerste doe ik nu mijn beklag bij de webmaster : “MAG dit zomaar !!?? ” Mag een arm mens als ik zomaar het slachtoffer worden van het sarcasme van 2 ( hallo, 2 !! ) bewaarders ????
Ten tweede kan ik jullie wel hebben hoor, heren…… Wanneer jullie mij als toeristen tegen het lijf lopen en mij geheel onwetend de weg vragen, stuur ik jullie gewoon het bos in !!!
Jawel, jullie zoeken het maar uit !! ( HAH !! Zullen jullie mooi verdwalen, en het geklaag van jullie partners moeten aanhoren !! haha !! )
Enneuh……… Joep, jongen, je kunt het wel schudden…… Wanneer ik eenmaal als gerenommeerd “bushokjesmelker” te boek sta hoef je bij mij niet meer aan te kloppen hoor !! ( Zéér verontwaardigde blik ) Ik weet wanneer mensen het goed met me menen ( pffffff. ….. nope, JIJ dus niet )………
En ja, jonkie ( lees : “snotneus”) ook jouw tijd komt, wanneer je als 90-jarige moet proberen de jonkies in bedwang te houden ( "en fóón iff mijn kunfffgebifff !! ) vanachter je rollator……… ( voldane blik ) …….. Je zult nog met weemoed terugdenken aan de tijd dat een aanstaand bushokjesmelkster je onderdak aanbood…….. En je haar aanbod smadelijk hebt afgeslagen !! ( jawel, zelfvoldane blik )………
Tegen die tijd zit ik in mijn superdeluxe busSTATION !! allerlei hokjes te melken. En jij zult niet een van mijn begunstigden zijn ( oh, no !! )
Sterker nog ; wanneer je een beetje zult hebben opgelet zul je je tevreden moeten stellen met een plekje in een holle boom, in het bos waar ik je in heb gestuurd
( zéér voldane blik ).
Enneuh……. NEE, Djalietje, je hoeft geen zoete broodjes te bakken hoor…… Je vindt maar op eigen houtje een bushokje. Je gelach galmt nog na in mijn
( gevoelige ) oortjes……
Jullie hebben mijn tere zieltje enorm gekrenkt….. , En, webmaster, zeg nou zelf, ik stelde toch een heel serieuze vraag ???
Groetjes Anne-Marie
( pas maar op, want ik wordt nog een rijke bushokjes-melkster !! )