geen kerstgevoel dit jaar

• Xynyx

Hey, thuisfrontje……

over een tijdje zien we je hier opnieuw….. Omdat je vriend je ervan weet te overtuigen dat “men” hem heeft verteld dat jij hem hebt aangegeven. DE manier om niet te hoeven zien , laat staan toegeven wat hij zelf heeft gedaan.

En jij stinkt erin. Waarom ? Simpel. Omdat je nu enkel boos op hem bent dat hij jou beschuldigd. Wanneer hij jou in elkaar slaat en zegt dat het aan jezelf te wijten is, dan geloof je dat en doet geen aangifte….. ?? Maar als hij zegt dat je hem hebt aangegeven “kom je voor jezelf op”………..

Niet om rottig te doen meid, maar als je NU pas inziet dat je vriend je onrecht aandoet…….. Hij komt straks bij je aan de deur, jankt en bedelt om vergeving en beklaagd zich over de “valsheid van de dienders” die hem hebben “voorgelogen dat jij hem hebt aangegeven”…… En jullie leven een tijdje “in harmonie” ( d.w.z. op een leugen gebaseerd, en dat weet je ) tot zijn smoesje opnieuw niet meer opgaat en je hem daar opnieuw mee confronteert.

Heb je nu wel een goede kerst ??

Sterkte, meiske…..

Anne-Marie

• Sip

Sterkte meid

• thuisfront

nee ik heb nu nog steeds geen goede kerst, want mijn ogen zijn open gegaan hetwas niet goed wat hij heeft gedaan en ik ben vandaag bij de politie geweest en alnog mijn verhaal gedaan, en toen drong het pas tot me door wat hij eigenlijk gedaan heeft als het op papier staat is het zo anders dan als je erop terug kijkt. en ik ga nu dan ook “knokken” voor mijn eigen leven. en wat hij ook verteld en gaat vertellen ik kies nu voor mezelf.

maar jullie allemaal veel sterkte, ik weet hoe het is als je geliefde in de gevangenis zit, die mijne heeft vaker gezeten voor andere zaken dan dit en het is dan heel moeilijk juist omdat de buitenwereld ook de achterblijvers vaak veroordeeld.