geen geld

• jeannette

hallo marie zit momenteel het zelfde als jou maar ik heb een kaart gekocht bij een turkse toko weet je waar je allerlei gerechten kunt halen euro city kaart gaat er uit maar er zijn goede vervangers ik heb er een van een 10 euro gekocht en dan kan hij ongeveer voor 700 bel minuten op een gewone vaste net belen en dan moet je hem eerst het inbel nummer geven en dan de code om te kunnen bellen . en dan kan hij ook nog colect bellen dus ik hoop dat het je lukt groetjes een moeder

• moppie

hallo jeannette,

jij schrijft dat je een belkaart hebt gekocht van ongeveer 700 minuten ik zelf koop altijd euro city of euro voice deze zijn ongeveer 350 minuten welke kaart heb jij gekocht van 700 minuten???

groetjes moppie

• jeannette

de euro citykaart ging er uit en bij zon turkse toko hadden ze een vervanger en als je dan naar duitseland belt had je zon 975 belminuten dit is ook mijn eerste keer dus ik moet eerst even kijken of ze de waarheid spreken maar je kon daar op de lijst kijken en hij zei dat je dan in nederland zelf nog meer bel minuten had ja op een vast net dan geen mobiel he maar de kaart heet super calling en hij is ook goedkoper 10 euro dus het is nu af wachten of het de kaart waard is dus we tellen de minuten ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes jeannette