vraag aan mandy

• beheerder prikbord

Mandy wil je dit soort discussies op je eigen luchtplaats houden. Laten we het hier gezellie houden het werd net weer wat rustiger. Het lijkt wel dat een prikbord tegenwoordig niet meer kan zonder gehakketak naar elkaar toe. Dus …………………………. hou het netjes anders blokkeer ik ook hier een aantal mensen. En ik wil zeker niet in discussie hierover.

Doe dit soort berichten prive aub.

• Mandy

Ja spreek daar dan XXXX maar eens op aan en niet mij want die is hierover begonnen en niet ik maar ik ben het een beetje beu dat ik hier constant dat gezeik naar mijn kop krijg het is altijd MANDY,MANDY ,MAndy en ik ben die K*T discussie nog niet eens begonnen en ik zal hier graag een reactie op zien want als u meneer de beheerder het goed gelezen heeft (hierboven) dan ziet u dat ik tegen de persoon ook zeg dat ze mij persoonlijk moet mailen en het niet hier moet doen !! (bril nodig misschien)

• beheerder prikbord

lieve xxxx laten we elkaar nie gaan afzeiken hier als beheerder ben ik het wel een beetje zat. Als we niet als volwassen mensen kunnen discusseren zonder te hakketakken dan sluit ik dit prikbord en dat geld voor iedereen dit dit zich aantrekt. Geef elkaar je mobiele nummer en ga elkaar afzeiken door de telefoon of ga bijelkaar op de koffie.

• xxxx

ik had alleen een vraag gesteld omdat ik opeens niet meer op die site kon komen en het was beslist niet mijn bedoeling geweest dat het zo te laten verlopen ik dacht gewoon een antwoord te krijgen over het hoe en waarom en verders niets.

sorry dus voor het ongemak…… dit was niet mijn bedoeling van mijn vraag aan mandy….

• Mandy

Zoiets hoor je persoonlijk te doen en niet hier !! Je hebt mijn mailadres en zit je iets dwars doe dat persoonlijk en niet op zo' n lage manier

• xxxx

ik had geen slechte bedoelingen met mijn vraag dus ik vindt het geen lage manier en zoals gezegt had ik al eerder een mail gestuurd maar niets terug gehoord en ik wist niet op het aan mijn pc lag of wat dan ook dus vandaar deed ik het op die manier……

sorry hoor !!!

• beheerder prikbord

ik zie het goed mandy kijk mijn reactie bij xxxx. waarom ben jij hier dan als jij het hebt over “ik ben die K*T discussie nog niet eens begonnen” klopt ik had mijn bril niet op maar ik lees het wel goed mandy. laat je niet zo meeslepen gewoon niet reageren stopt het vanzelf

• Mandy

Ok en sorry voor mijn reactie

Groeten Mandy

• leetje

Hoi Mandy wat is dat voor een site?

Graag een reactie xxx Leetje

• leetje

Hoi Collega wat is dat dan voor een site?

Een hele goede vriend van mij zit sinds kort vast en ik wil er graag meer over weten en k zou ook graag lid willen worden alvast hartelijk bednakt xxx Leetje