vraag aan mandy

• Collega

Mandy,

Wat ik alleen wilde zeggen dat inderdaad enkele mensen voor mijn verwijdering werden verwijderd om dat deze volgens jou niet (vaak genoed) reageerden.

Dit vond ik jammer, daar ik mij persoonlijk heel goed kan indenken dat je in zo'n situatie niet altijd de behoefte hebt om te iets te schrijven. (meelezen kan al voldoende zijn voor sommigen)

Je behoeft zeker geen verantwoording af te leggen, alleen geef mensen de kans om zich te verdedigen, voordat je het doet.

Ik was lid van je website omdat mijn intresse en medeleven uit gaat naar de familie van een verdachte/gedetineerde.

Ik respecteer je beslissing en zal het hier dan ook bij laten.

• Mandy

Beste Collega

Ik laat niet iedereen toe op de Luchtplaats omdat ik de privacy van de mensen bescherm die daar wel regelmatig reagen en hun verdriet daar delen met anderen

Ook is dat de reden dat ik geen meelezers accepteer en daarom verwijder met medeweten van meerdere mensen

Ik laat geen mensen toe die alleen maar interesse hebben in de verhalen van een ander of informatie willen over de gevangenis voor bv een werkstuk of spreekbeurt of gewoon omdat ze het leuk vinden ! Daar zijn deze zaken te ernstig voor en dat is dus de reden dat ik dit niet accepteer

Groeten Mandy

• xxxx

maar toch jammer dat er niet echt een eerlijk antwoord komt op een eerlijk vraag.

maar dat er omheen gedraaid blijft worden.

• Mandy

Mijn mail was heel erg duidelijk xxxx

• Mandy

Ook heb ik je in mijn mail 100% duidelijk gemaakt dat ik er niet van hou als het op zo'n manier wordt gedaan !!

Maar er was al iemand die zei dat je een doordrammer was en hij had dus wel gelijk vreselijk gewoon

• Collega

Mandy,

Je hebt volkomen gelijk.

Er zijn zoveel verschillende mensen, met evenveel verschillende meningen en bedoelingen op het internet, dat je als webmaster af en toe beslissingen moet nemen, om de “zwakkere” medemens te beschermen.

Ik ben helaas de leeftijd van spreekbeurten en werkstukken voorbij, en werk al jaren dagelijks met mensen, waardoor het juist voor mij zo belangrijk is om misstanden te horen/lezen om met deze ervaringen/problemen een ander medemens “beter” te kunnen helpen, waarom opnieuw het wiel uitvinden als het als is uitgevonden.J

Daarom, je behoeft aan mij geen uitleg/verantwoording te geven/af te leggen maar aan mensen als xxxx is het zeker op zijn plaats, zoals je hebt gedaan haar/hem een nieuwe kans te geven. Want om een website voor familie van een gedetineerde te beginnen moet je aardig wat in je mars hebben en neem je een bepaalde verantwoording op je, die je niet moet onderschatten.

• Mandy

Beste Collega

Mag ik vragen of u toevallig in een P.i Werkt ?

• Hyperactief

Maar er was al iemand die zei dat je een doordrammer was en hij had dus wel gelijk vreselijk gewoon Aldus Mandy.

Lekkere privacy bij jullie, nog roddelen ook over anderen, echt flink als de persoon er zelf niet bij is, bah !!!

• Mandy

ik roddel niet hoor HYPER !! Want roddelen is als ik over iemand @!#$ die niet hier op de site komt en het zelf niet kan lezen ! Ik werd alleen eerder door iemand gewaarschuwt omdat deze mevrouw Reduani = xxxx nogal een doordrammer is

• xxxx

nou toch maar weer een reactie terwijl ik het erbij wou laten !! als die persoon mij een doordrammer vindt dan zou ik graag die persoon ook graag willen horen want ik ben tot nu toe nog met niemand in discussie gegaan over het een of geen dus niemand kan nog een mening over mij hebben zowel hier op het prikbord als elders.

en meneer de collega……

ik ben heel toevallig wel een zeer volwassen vrouw, misschien wel ouder dan jou leeftijd die een gezin heeft met twee opgoeiende kids waarvan de partner en vader van de kids in detentie zit en dan wil jij mij komen vertellen over spreekbeurten en dergelijke…….

alleen het geval is dat mijn leven en gebeurtenissen iets extremer zijn dan de doorsnee persoon zoals ik ook naar buiten bracht op het prikbord van luchtplaats maar voor de uitzonderings gevallen is er dus geen luisterend oor !!!!

tevens ben ik heel benieuwd wat je bedoeld dat ze mij een nieuwe kans hebben gegeven…… dit was de eerste keer dat ik mij daar had aangemeld dus het zou misschien heel goed mogelijk kunnen zijn dat iemand anders zich met mij verward…. moeilijk hoor om mensen uit elkaar te houden als je verders niets van de persoon afweet.

dus wie heeft nu mensen kennis en wie is staat er nu sterk in zijn schoenen…….