Verliefd

• Hyperactief

Je kan wel in de Politiek jij, om met een voorbeeld te komen waar vrijwel iedereen het mee eens is, er is meer als Volkert alleen. Bijna 9 jaar Onterecht zitten voor de Puttense Moord en Verkrachtingszaak. 18 Jaar na dato werd door vernieuwde DNA technieken de ONSCHULD van de ex vriend Hans v Z. uit Zaandam bewezen, maar wel het bedrijf van hun inclusief de sociale kontakten zijn totaal verwoest door deze miskleum !!! Zie boven de posting van 526 kinderen die zonder strafbaar feit opgesloten zitten, en ik zal daar straks nog twee voorbeelden onderplakken waar er GEEN sprake van keus is, maar wat uit pure emotie en wanbeleid voorkwam. In de ene plaats kom je daar mee weg, terwijl de andere er aangifte en vervolging tegen instelt. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Ook al weer een voorbeeld om een discussie smal te houden, trouwens op de posting onderaan het prikbord geef je geen duidelijkheid, terwijl ik daar wel om verzocht heb. Zie voor de rest de posting aan Roan. Groetjes v Hyperactief

• Nancy

niet levenslang opsluiten, wie gaat dat betalen denk je.

• Roan

Nee wat dan Nancy de doodstraf ?

Hij wil een amerikaanse moord nadoen dan moet hij ook de Amerikaanse gevolgen ervan maar krijgen (goed idee) wat wil je de elektrische stoel of een dodelijke injectie ? Hij heeft toch al toegegeven dat hij die moord heeft gepleegt dus ze hoeven niet bang te zijn dat ze iemand doden die onschuldig is ?

Als ze dat nou in Nederland is invoeren hè de doodstraf voor mensen

als Volkert van der graaf die denken een Amerikaanse moord te plegen dan ook maar een amerikaanse straf hè

En anders gebeurt er wel hetzelfde als Michel S de moordenaar van oa Jessica Laven .Eerst zeggen ze dat zijn dood een ongeluk was en nu is hij waarschijnlijk een handje geholpen

Dus die straffen in Nederland mogen van mij veel hoger hoor ..

Kijk als Volkert vandaag levenslang krijgt dan is hij over een tich jaar weer vrij ,krijgt hij levenslang in Amerika dan zit hij ook levenslang .

Maar ze zijn hier in Nederland gewoon veel en veel te mild met hun straffen die moeten zoals in andere landen veel en veel hoger

• nancy

Niet levenslang want weet je wel wat dat kost om die vent in leven te houden. voor de rest maakt het me niet uit wat ze met hem doen ook al voeren ze hem aan de haaien (gratis voer)

• Carla

Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd. Ik heb mij hierin eens verdiept (weliswaar alleen bij vrouwen die verliefd werden op (serie)moordenaars). Deze vrouwen willen dat soort mannen proberen te redden, voor hen zorgen omdat de rest van de maatschapij ze uitspuugd. Zij geloven dat zij het goede in dat soort mannen wel naar boven kunnen halen en dat hij hun niets zal doen (zie richard ramirez en zijn vrouw. Ramirez verkrachte, martelde en vermoorde een x aantal mannen, vrouwen en kinderen op gruwelijke wijze, toch werd zij verliefd op hem (terwijl hij cast zat) en zijn zij getrouwd.)

Ik vind het heel moeilijk om dit uit te leggen.

groetjes van Carla