Verliefd

• Rene

Beste Hyper,

Denk toch dat je wat te Hyper bent, iedereen heeft schuld, en je (men) kunt (kan) er zelf niets aan doen.

Je oud hollandse uitdrukkingen zijn mij zeer bekent, alleen in de contest waarin jij ze plaatst was niet duidelijk.

De overheid heeft de plichten, een individu heeft alleen rechten.

Jij zal waarschijnlijk genoeg ellende meemaken of hebben meegemaakt, maar voor mij is allemaal ver van mijn bed show.

en aanvraagformulieren…… 18 jaar geleden voor mijn rijbewijs….:)

Groet Rene

• Hyperactief

een individu heeft alleen rechten. Aldus Rene.

Dat klopt niet, een individu heeft rechten EN plichten.

maar voor mij is allemaal ver van mijn bed show. Aldus Rene.

Houden zo Rene, je gunt niemand ellende maar zeg nooit, nooit, Nederland is net een luchtballon en wie er in prikt heeft niets meer. Ambtenaren en Instantie´s moeten gewoon net als in het bedrijfsleven afgerekend kunnen worden op wanbeleid, voor de rest kan iedereen bijdragen aan een betere Maatschappij.

Maar de Maatschappij dat ben jij, gaat ook zeker voor de Overheid op, goed voorbeeld doet volgen, rotte Appels eruit voor de hele fruitmand verziekt !!!

Groetjes v Hyperactief;):)

• Nancy

Je slaat wat door. We hebben niet over onschuldigen.

Je leest ook niet en je voelt je aangevallen. Dit is een forum waar je je mening kwijt kunt. Schijnbaar voel je je aangevallen als je geen begrip kan opbrengen voor een “crimineel”. Nogmaals,denk ook eens aan de slachtoffer. Of moet ik dan denken. Oja zijn door de maatschappij gecreerd. Wel een lekker goedkoop excuus om alles recht te praten.

• Hyperactief

Nancy, ik sla niet door en voel me helemaal niet aan gevallen, ik denk wat dieper dan gemiddeld en probeer één en ander vanuit verschillende hoeken te belichten. Ik dacht dat er aan mijn lezen ook niets mankeerde want ik heb alle vragen aan Rene beantwoordt, een beetje boel off topic van het onderwerp is het inmiddels wel.

als je geen begrip kan opbrengen voor een “crimineel”. Nogmaals,denk ook eens aan de slachtoffer. Aldus Nancy.

Een vreemde zin is dit waarin ik denk dat je bedoeld waarom ik geen begrip op kan brengen voor slachtoffers, en wel voor de crimineel wees eens duidelijker hierin. Ik praat niets recht, maar ik denk dat jij gewoon niet weet wat er allemaal te koop is in de Wereld. Het type crimineel die een ander zijn of haar leven vernietigt daar heb ik geen enkel begrip voor, voor slachtoffers heb ik wel degelijk oog, en het andere praat ik niet recht of goed maar kan direct een gevolg van wanbeleid zijn, niet alles in deze Maatschappij is zo mooi geregeld als jou voorgespiegeld wordt, dat ondervind je pas als je er zelf mee te maken heb !!!

Groetjes v Hyperactief

• Nancy

Hoezo weet ik niet wat er in de wereld te koop is.. daar kun jij dus niet over oordelen.. maar goed dat is hier niet de issue.Je brengt het steeds weer terug naar de maatschappij. Elke keuze maak jezelf. We zoeken weer een excuus. Erg jammer.

• Hyperactief

Nancy mijn oordeel was en is gebasseerd op jou uitspraken en dat is een constatering, ook de opmerking van elke keuze´s maak jezelf getuigt van een niet al te brede kijk. De Maatschappij is de Graadmeter van hoe ziek dit land is, als je dat ontkent dan moet je nog veel leren !!! Groetjes v Hyperactief:)

• Roan

Ja maar weet je wat het is als iemand schuld heeft kan hij/zij er zelf wel wat aan doen want je hebt het toch echt zelf veroorzaakt hoor en niet een ander..

En als iedereen die schulden heeft criminele activiteiten zou gaan uitvoeren dan kan de regering nog wel zo'n 100 gevangenissen erbij gaan bouwen denk ik

Dus dat is een slap excuus

groet Roan

• karel

helemaal mee eens roan. We zoeken het steeds bij een ander terwijl de criminelen niet voor niets vast zitten.

• Roan

Ja de meeste zijn toch wel bij hun positieven hoor als ze zoiets doen .

Neem nou als voorbeeld Volker van der graaf (volkert G dus) die was 100% bij zijn positieven toen hij Pim Fortuyn vermoorde en ook nog bijna Ruud de wild

Ben daarom ook heel benieuwt hoelang hij morgen van de rechter krijgt hoor ..

En dan zeggen we eigen schuld dikke bult en ik mag hopen dat hij levenslang krijgt en dan nog camera's in zijn cel ook zodat hij geen zelfmoord kan plegen ..

Zo iemand moeten ze eigenlijk levenlang eenzame opsluiting geven dan kan hij niemand irriteren

• Rene

Karel en Roan,

Helemaal mee eens, niets dweilen met lopende kranen, niets ambtenaren die een te korte neus hebben en ondanks dat nog hun neus achterna lopen, helemaal niets te maken met virussen, ziektes of/en een verotte maatschappij.

Gewoon een individu die even een medemens neerknalt, Wie zijn gat brand moet op de blaren zitten en vooral achter de tralies:)