Wij zijn allemaal maar mensen, en maken fouten in onze levens.
Jouw vriend zei al “ eens en nooit weer” hopelijk zal je nooit meer in deze onzekerheid geraken.
Ik hoor zeker hoe het verder met jouw en je vriend gaat.
Een raadkamer is een zitting die word gehouden in een gewone rechtszaal. waar bezoek niet word toegestaan. het word dus achter gesloten deuren gehouden. meestal duurt dit maar 5 minuutjes. In de raadkamer word gekeken of de verdachte langer word vastgehouden, de verlenging van vasthouden is 30 dagen. De zaak zelf word niet behandeld, er word alleen gekeken of het feit (delict) zwaar genoeg is om de verdachte nog langer vast te houden. en of er andere omstandigheden meespelen om de verdachte langer vast te houden, of vrij te laten. Het komt er op neer dat het onderzoek nog gewoon loopt en dat ze er meer tijd nodig voor hebben om het onderzoek af te ronden. Ik hoop dat ik het goed omschreven heb in makkelijke taal.
hallo mensen ik ben fouzia en mijn man zit ook in de gevangenis niet hier maar in spanje heb het er erg moeilijk mee en hoop dat er mensen zijn die met mij willen praten er over,hij zit al 14 maanden in voorarest voor hasjsmokkel.
ik mis hem zo en hoop dat deze ellende snel vorrbij is hij kan 3 jaar en 2 maanden voor krijgen en daarvan moet hij ongeveer 2 jaar zitten dus nu nog 10 maanden.
wie zin heeft om te msnen voeg me bij of mail me
tarikhabibidjeli@hotmail.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?