ik weet niet of ik dat zo hier neer kan zetten op internet!!
Hanneke,
Laat het hier maar bij, het gaat niemand wat aan.
Ondanks dat ik blij ben om te horen dat het meevalt, waarvan hij verdacht wordt……..het is niet goed te praten….maar er zij ergere dingen.
Meid…kop op.
Trouwens goed van je dat je medelotgenoten zoekt om er over te kunnen praten, want praten (schrijven) helpt toch een beetje……. !
Mandy zal je zeker kunnen / willen steunen….
Sterkte
Lieve meid, bekijk het maar zo………als hij er van leert……zal het alleen maar beter gaan met hem in de toekomst, en ik hoop van harte voor je dat deze nachtmerie voor jou asap over is. Ik bedenk maar zo iedereen doet wel eens iets wat hij/zij niet had moeten doen, maar tja de verleiding is soms groot.
ik hoor zeker nog wel hoe het verder met je gaat…?
ja ik zal je wel af en toe op de hoogte houden. voorlopig zit ie nog 30 dagen ivm onderzoek,en hoop dat ie daarna lekker naar huis toe mag!
en er van geleert heeft ie zeker, want hij heeft zelf gezicht eens en nooit weer, dus ik hoop dat het ook lukt om zich daaraan te houden.
inderdaad de verleiding was groot, want financieel ging het toch ook slecht, nu nog steeds, maar dat is mijn probleem en daar kom ik ook wel uit hoor! tot gauw groetjes
Ik kwam toevallig op deze site en las je verhaal………waarop ik reageerde.
Ik ben een ex gevangenisbewaarster ….. en ben erg begaan met de familie achter een verdachte……..zoals jij in jouw situatie. Ik ken zoveel verhalen dat je als familie/vriendin het verschrikkelijk moeilijk hebt/kunt hebben met de situatie waar je zelf geen schuld aan hebt, en niemand die je helpt of zelfs maar begrijpt.
ow joh, dat lijkt me ook wel een lastig beroep. maar je praatte zeker ook veel met gedetineerden dan. toen ik daar was, tijdens het bezoek zaten die bewakers alleen maar te dollen, maar volgens mij is het toch ook geen makkie of wel? mijn vriend zit ook vaak met hun te praten zei hij, en hij kan het best goed met ze vinden. het is niet meer dan hun werk en kunnen niks doen aan het feit dat ik hier zit, zei hij!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?