E-mail sturen naar gedetineerde

  • Breda076

    Hey iedereen,

    Ik was vanmiddag op bezoek bij mijn vriend in P.I. Dordrecht. Ik zag daar een poster hangen van emailaprisoner. Ik dacht eerst nog dat het een grap was maar ben thuis gelijk op internet gaan zoeken, en wat blijkt? Het kan echt! :)

    Fantastisch want brieven schrijven schiet er soms bij in, iets wat mijn vriend toch wel erg vind. Maar een brief mailen hoe makkelijk is dat? Ik werd er gewoon vrolijk van. (Voor zo ver dat kan in deze situatie). Deze site heeft dus een soort ‘'deal’' met meerdere PI's. Het komt uit Engeland geloof ik, doet er verder niet toe. Je maakt gewoon een account aan, zet er de eerste keer €5,- op en je kan voor €0,35 per A4 mailen. Meestal de zelfde of anders een volgende dag word het gegeven aan de gedetineerde. Ligt eraan of de postbode al is geweest. :) Als je je mail verstuurd komtie aan in de PI. Daar hebben ze een printer staan en ze printen hem uit en stoppen hem in de envelop. Vandaar waarschijnlijk ook die €0,35. Ik heb het er voor over. Ben benieuwd naar zijn reactie morgen. Vond het zeker de moeite waard om met jullie te delen.

    Detentiecentrum Schiphol

    JJI De Hartelborgt

    PI Dordrecht

    PI Heerhugowaard, loc. Amerswiel

    PI Heerhugowaard, loc. Westlinge

    PI Heerhugowaard, loc. Zuyder Bos

    PI Leeuwarden (De Marwei)

    PI Lelystad

    PI Middelburg

    PI Utrecht, locatie Nieuwersluis

    PI Zwaag

    PI Zuid Oost, loc. Ter Peel

    Ik weet niet of ik de site hier in mag plakken? Ben zeker geen spammer. www.emailaprisoner.nl

  • sterre

    Dat is super dit..hij zal denk ik zeker blij verrast zijn (:P)

  • Mami

    Ik doe het ook al een paar weken…indd heel fijn!!!!

  • hloves

    Ja ik doe het ook een paar weken, echt een top systeem:)(tu)

  • Peter Halsema

    Heey Marja

    Hoe gaat het met je?

    Ik heb niks meer van je vernomen, nadat je bij de rechtbank bent geweest.

    Wanneer heb je bezoek en hoelaat en wil je dat ik kom.

    Laat me even weten wat er nu verder gaat gebeuren.

    Maak me toch ongerust

    Lieve groeten

    Peet

  • heartbroken

    idd top systeem doe ik ook al sinds ik van het bestaan af weet van e-mailaprisoner.

  • Job Joris Arnold

    Beste Peter,

    Ik vrees dat Marja je bericht hier niet leest als zij in detentie verblijft.

    Weet niet of zij toevallig in Nieuwersluis zit, maar daar kun je wel e-mailtjes naartoe sturen als je haar gedetineerdennummer weet en een account aanmaakt op www.emailaprisoner.nl. Kost € 0,40 per verzonden bericht.

    Veel succes met mailen!

    Job Joris Arnold

    emailaprisoner.nl

  • Job Joris Arnold

    En met ingang van vandaag kun je ook mails versturen aan gedetineerden in PI Vught!

  • Mami

    Oooh das fijn voor t thuusfront!!!

  • Ed

    Hallo allen, gebeurt er nog iets op dit forum.

    Ed