Hey iedereen,
Ik was vanmiddag op bezoek bij mijn vriend in P.I. Dordrecht. Ik zag daar een poster hangen van emailaprisoner. Ik dacht eerst nog dat het een grap was maar ben thuis gelijk op internet gaan zoeken, en wat blijkt? Het kan echt!
Fantastisch want brieven schrijven schiet er soms bij in, iets wat mijn vriend toch wel erg vind. Maar een brief mailen hoe makkelijk is dat? Ik werd er gewoon vrolijk van. (Voor zo ver dat kan in deze situatie). Deze site heeft dus een soort ‘'deal’' met meerdere PI's. Het komt uit Engeland geloof ik, doet er verder niet toe. Je maakt gewoon een account aan, zet er de eerste keer €5,- op en je kan voor €0,35 per A4 mailen. Meestal de zelfde of anders een volgende dag word het gegeven aan de gedetineerde. Ligt eraan of de postbode al is geweest. Als je je mail verstuurd komtie aan in de PI. Daar hebben ze een printer staan en ze printen hem uit en stoppen hem in de envelop. Vandaar waarschijnlijk ook die €0,35. Ik heb het er voor over. Ben benieuwd naar zijn reactie morgen. Vond het zeker de moeite waard om met jullie te delen.
Detentiecentrum Schiphol
JJI De Hartelborgt
PI Dordrecht
PI Heerhugowaard, loc. Amerswiel
PI Heerhugowaard, loc. Westlinge
PI Heerhugowaard, loc. Zuyder Bos
PI Leeuwarden (De Marwei)
PI Lelystad
PI Middelburg
PI Utrecht, locatie Nieuwersluis
PI Zwaag
PI Zuid Oost, loc. Ter Peel
Ik weet niet of ik de site hier in mag plakken? Ben zeker geen spammer. www.emailaprisoner.nl