pfffffffffffffff

• diamantje

Oke, ik heb al een tijdje niks van me laten horen me ex heeft na tijdje weer wat laten horen hij is overgeplaatst naar Alphen a de Rijn iemand ervaring met deze gevangenis? Morgenavond ga ik even bij hem op bezoek, ben vaak in gevangenissen geweest maar vind het toch weer spannend hoor graag wat

liefss.

• MisMeSchatje

Hoi meis

Heb gehoord dat het niet de beroerdste gevangenisis van meerderen

Hè veel sterkte met bezoek meis hoop dat je wat wijzer word

Groetjes

• mirena

oh goed, voor je diamantje . alleen nu moet je wel goed kijken, oke , want je bent een goede meid , je heeft ook alles voor hem gedaan , en fijn dat hij weer contact wil, maar je moet ook aan je zelf denken oke, sterkt en succes met je man, oke, groetjes. en weet je toevalig hoe is de bezoek in pi leeuwarden mij vriend woor daar overgeplaats, hij wil niet meer in heerhugowaard, gevangenis, hoe is de bezoek daar en zo, bedankt .

• qeen

Hallo dames ben echt radeloos.heb een vriend in Alphen.wie kan mij helpen.wat zijn de bezoekdagen en tijden.zijn er vaste dagen dat er iemand op bezoek mag komen.of bepaalt hij wanneer iemand moet komen.heb veel gelezen maar niet wijzer geworden.hoevaak hebben langgestrafte bzt?? Heb weleens bsd gebeld maar werd niet wijzer.wil weten of mijn vriend me leugens aan t vertellen is.snap m niet dat je daar zit en dan toch nog liegen.vraag me af of ze niet controlen of t een serieuze relatie is.met hoeveel vrouwen mogen ze bzt hebben??

• MisMeSchatje

hoi

naar wat ik gehoord heb kan je meestal maar met een persoon je BZT hebben en ja lang gestrafden hebben dat 1 keer in de maand meestal anderhalf of 2 uur

de rest kan ik je niet helpen weet niks over die PI

maar als je vriend leugens verteld merk je dat snel zat hij mag 2 keer per week bezoek hebben als die is afgestraft of in sommige PI 2 uur achter elkaar is overal verschillend

groetjes

• Sonrisa

Hai queen,

Het is ook wel echt belangrijk dat je vertrouwen hebt in je vriend als je met hem verder gaat. Je maakt jezelf helemaal gek anders . Bel gewoon naar de pi en vraag naar de gang van zaken , het is niet verboden om dat te vragen.

Succes!

• qeen

Hartelijk dank dames.ja soms is t wel moeilijk om iemand te vertrouwen.ze kunnenwel een ieder daar laten komen.voor zover ben ik de pers waarmee hij bzt heeft.maar wieweet controleren ze dat niet.mijn vriend zit in pi Alphen.ben harstikke gek op mijn mannetje hoor.maat t vreemdgaan is zo iets naars!!! Maar doe wel mijn best om te vertrouwen.en zeker na deze antwoorden zal ik nogmeer mijn best doen!!

• MisMeSchatje

Hoi

Hoe moeilijk het voor ons is is het voor hun nog moeilijker ze zitten tussen vier muren weten niet wat wij doen kan best wel begrijpen dat dat voor hun ook frusterend is

En vertrouwen moet je zeker hebben anders kan je beter stoppen want dan werkt niks ik wet wel praten daar bereik je een hop mee en wees eerlijk daar kom je het verste mee k ben super trots op mijn mannetje wat ze ook zeggen en wat een ander ervan denkt zal me boeien eerlijk gezegd is,ons leven en wij kunnen zelf wel weten wat we willen zijn geen kleine kinderen meer denk aan je zelf en je gezin dat is het belangrijkste op dat moment als die maar achter je staan kom je en heel eind dat weet ik wel

Groetjes

• diamantje

Nou, ik was dinsdag voor t eerst in PI Alphen.. en helle andere PI dan Zuyderbos wat is het daar anders werd er hellemaal chagerijnig van.. ze zitten zo op je te letten ik maak een rare beweging en ze zitten nog net niet op je nek jeetje zeg.. voelde me hellemaal aangevallen daar. Maar ben blij dat ik hem weer heb gezien :) Hij word waarschijnlijk overgeplaatst naar Zuyderbos ik hoop het daar is het heel anders, in Alphen mag je alleen in t begin knuffelen en kussen en op het einde tussen je bezoek door mag je elkaar niet aanraken.. Hij leunde even per ongeluk op het tussenschot en ze stonden gelijk achter hem om hem te waarschuwen dat die het niet meer moet doen anders is het Bezoek afgelopen.. En het raarste is ze hebben er geen drinkautomaten achja, hoop dat die snel weg is daar!!!!!! Maar voor de rest was het een fijn bezoek :-) succes meiden!

• moederG

Vervelend dat ze zo reageerden maar ligt dat ook niet aan de bewaarders van dat moment ?

Want dat heb ik wel zo ervaren in Zwaag……….het scheelt een dag en een nacht welke bewaarder er zit…..

Ons bezoek van gisteren ging niet door omdat mijn zoon woensdag is overgeplaatst naar Zuyderbos……

Wij zitten nu dus te wachten op nieuwe bezoekafspraken.