Open Kamp?

  • Sarah

    Beste mensen,

    Ik kreeg vorige week een leuk telefoontje van mijn vriend vanuit de gevangenis en eindelijk wat goed nieuws!

    Hoogstwaarschijnlijk mag hij eind juli naar een open kamp. Hij heeft gevraagd voor de open kamp in Middelburg.

    Nou vraag ik me af..hoe is het daar en wat mogen ze allemaal behalve ieder weekend naar huis?

    Mogen ze ook een mobiel op zak hebben etc. ??

    Iemand ervaring hiermee?

    Alvast bedankt!

  • anoniem2703

    Mijn man zot ook open.. andere locatie.. maar denk dat de regels redelijk hetzelfde zijn.

    Ze mogen een mobiel.. laptop met internet.. contant geld..

    Vrij soepel beleid.. succes!

  • Donna

    Bij ons ook open kamp maar geen mobiel of laptop wel contact geld.

    Je kunt het beste even daarheen bellen want is per zbbi verschillend

  • catywit@gmail.com

    Hoi Donna, mag ik vragen over welk openkamp jij het hebt? Groeten caty

  • Donna

    Hoi in Heerhugowaard Westlinge,

  • catywit@gmail.com

    Oke dank je goed dat ik het weet :) gr caty

  • Donna

    Oke ja het is jammer dat het zo verschillend is dat er niet een lijn getrokken wordt.

    Ze kunnen hun mobiel wel in een kluisje doen daar, en als ze naar het werk gaan hun mobiel meenemen maar mag niet mee gebeld worden op het werk.

    Wel als je naar het werk toe rijd, of als ze sávonds gaan sporten of zwemmen buiten de deur of als ze naar de supermarkt gaan boodschappen doen.

  • catywit@gmail.com

    Ja vind dat ook echt raar dat er niet overal dezelfde regels gelden. Gedoe allemaal ben blij als het allemaal achter de rug is : )

  • Sarah

    Bedankt voor de reacties!

    Maar dat ze überhaupt al een mobiele telefoon mogen is al heel wat.

    Beter dan dat je iedere keer moet wachten op hun telefoontje vanuit de gevangenis.

  • gewoon

    Ik dacht dat de instroom stopte per 1 juli?