Hoi allemaal.
Ik zit er echt doorheen. Maandag 22 april kreeg me vriend een telefoontje van de politie dat hij de kans had om zich te melden, volgende dag heeft hij zichzelf dus maar gemeld. Hele moeilijke avond gehad omdat we niet wisten wanneer we weer bij elkaar kunnen zijn.
Hij zou 3x24 uur krijgen. Vrijdag kreeg ik een belletje dat hij 14 dagen langer in voorarrest zit. Hij zit in beperking, mag hem dus niet bellen en opzoeken. Ik mag hem zelfs geen brieven schrijven. 2 mei is hij 20 geworden…
Ik zit er echt doorheen, dinsdag krijg ik te horen of zijn voorarrest weer verlengd word of dat hij vrij is. Helaas zei zijn advocaat dat ik er maar vanuit moest gaan dat het verlengd word.
Ik heb het zo moeilijk, ik was 24/7 bij hem, en als we niet bij elkaar waren belde we elkaar of appte we bijna non stop.
Hij kan verlenging krijgen van 90 dagen, ik heb zelfs al opgezocht of ik mezelf voor zolang in coma kan krijgen. Ik heb het echt moelijk… Ik wil niet zonder hem leven, en voel me zo leeg van binnen. Iedereen zegt we snappen je meis, maar niemand snapt het!!!!!!
Niemand heeft dit meegemaakt van mijn vriendengroep..
Hij zit in PI Nieuwegein, en ben zo bang dat hij helemaal doordraait daar..
Zijn er mensen die met me willen praten die hetzelfde meegemaakt hebben? Ik zit er namelijk echt doorheen..
Groetjes Daphne.