Mijn vriend is opgepakt en ik weet niet waar hij zit /hoe ik met hem in contact kom.. Help!!!

• Joep

Als je net binnen bent en nog geen plek op de werkzaal hebt, is je geld beperkt. Als ik dan moet kiezen tussen een telefoonkaart of een pakje shag is de keuze niet zo moeilijk. Stuur hem postzegels, dan kan hij je schrijven.

• layla

In veel gevangenissen mag je toch geen postzegels sturen? (staat ten minste in de regels)

Vaak worden deze er uit gehaald en bewaard tot dat de persoon weer vrij komt.

• Joep

Och vaak komt het wel aan en anders maak je een paar euro voor postzegels over.

• hloves

Mijn postzegels kwamen wel altijd door, ik raad je aan niet een heel velletje tegelijk te sturen maar gewoon 2 ofzo

• Zutje

Hoi meid21jr, dit topic is al een paar jaar oud ik kwam hem toevallig tegen op Google ik maak momenteel precies het zelfde mee hij vertelde me dat hij zich zelf moest melden en dat hij contact met me op zou nemen nou we zijn nu 10 maanden verder ik ben ook een paar keer langs ze huis geweest zag wel een raam en balkon deur open staan. Het is echt een zware periode helema als je niks hoort hoe gaat het nu met jouw?    groetjes 

Post was bewerkt op 14 augustus 2024 20:37 door Zutje