Mijn vriend is opgepakt en ik weet niet waar hij zit /hoe ik met hem in contact kom.. Help!!!

• Joep

Het duurt iets langer voor het bezorgd is, maar uiteindelijk krijgt hij de post wel, dus gewoon ff proberen.

• MisMeSchatje

Joep

Als je de geboorte datum en naam heb dan is het toch ook goed als je even niks anders hebt als alleen dat dan komt het toch ook aan

Groetjes

• layla

Hallo'tjes,

als je denk dat het met zijn werk te maken heeft kun je misschien langs zijn werk/collega's gaan om te kijken of hun contact hebben met hem. Zeker als het een eigen bedrijf is zal er toch iemand contact met de baas moeten houden.

Groetjes

• Meid21jr

Bedankt voor de tip Joep en ‘mismeschatje’.

Ik ga dan zeker proberen te schrijven!

Over die geboortedatum, hoe werkt dat dan? In welke volgorde moet ik dat op de enveloppe schrijven?

@layla.. Het is een bedrijf samen met zijn vader.. En zijn vader zit in het buitenland al een paar maanden (misschien op de vlucht?!), dus ook daar loop ik vast..

• MisMeSchatje

je doet gewoon ze naam en daaronder zijn geboorte datum dat moet altijd goed zijn

sterkte met alles

• hloves

Als hij echt contact wil vind hij zeker zijn weg meid dus dan is het een kwestie van afwachten, zelf gaat niet jou die info geven, een gevangen heeft heel veel rechten waaronder het recht van privacy.

Wat ik eerlijk gezegd denk en wat ook al eerder genoemd is dat hij bewust geen contact wil. Dit kan verschillende redenen hebben maar een reden die meestal voorkomt is 'zelfbescherming" het is namelijk al zwaar genoeg daar binnen een jongen heeft dan geen stress van buiten af nodig, te denken aan: gaat ze elke week uit, gaat ze vreemd enz enz… vaak kiezen ze dan toch eieren voor hun geld en nemen geen contact op. Vast zitten is namelijk een stuk makkelijker als je emotioneel geen sterke banden heb met de buiten wereld……zodra je liefdes, kinderen enz heb………is het een taai koekje.

• Meid21jr

Ik heb redelijk goed nieuws..

Gisteren heeft iemand van zijn naaste omgeving contact met me opgenomen.

Hij heeft inderdaad in beperking gezeten, waardoor hij geen contact heeft kunnen zoeken.

Hij heeft gisteren naar mijn nummer gevraagd, dus degene die nu zijn telefoon heeft heeft contact met mij gezocht en zodra hij weer belt zal mijn nummer doorgegeven worden.

Dus ik ga deze week eindelijk iets van hem horen!!

• MisMeSchatje

Hoi

Fijn dat je wat hebt gehoord over hem maar wat de meeste vrouwen zeggen hier besef je dat het niet makkelijk is ook niet voor diegene die buiten de pi leven meestal de vrouwen dus ook mannen hoop voor jou dat alles goed komt

• Meid21jr

Daar ben ik me zeker bewust van.

Een goede vriendin van me zit al twee jaar in een dergelijke situatie, dus ik weet wat het met zich meebrengt.

Ik wacht dus ook af tot ik hem gesproken heb en dus duidelijkheid over de situatie heb gekregen, maar ben allang blij dat ik hem in ieder geval ga spreken!

Ben ook vooral benieuwd wat hij mij zelf te vertellen heeft, gezien hij uit zichzelf naar mijn nummer heeft gevraagd…

Hem kennende ga ik er van uit dat de situatie ‘te doen’ is, anders had hij het waarschijnlijk gewoon gelaten en niet naar me gevraagd..

• MisMeSchatje

Heb je gelijk in als die zelf al naar je vraagt zegt al wat daarom hoop ik ook dat het goed uit pakt voor je en dat die wel eerlijk is is echt het belangrijkste wat er is eerlijk zijn in deze situaties

Veel geluk meis

We horen het wel