Hallo,
Ik ben een meid van 21jaar en zit op dit moment in eenbehoorlijk lastige situatie..
In juni heb ik een jongen leren kennen, met wie ik aan het ‘daten’ was. Precies op het moment dat we serieus aan onze toekomst samen begonnen te werken, ruim anderhalve maand geleden, lijkt hij van de aardbodem verdwenen te zijn. Zijn telefoon staat sinds deze dag uit en hij is ook niet meer in zijn appartement te vinden.
Omdat ik zijn familie nog niet heb ontmoet doordat deze verder weg wonen (amsterdam), heb ik ook geen contact met hen op kunnen nemen.
Uiteindelijk heb ik een brief in zijn brievenbus gedaan, waarop ik mijn telefoonnummer heb gezet met de vraag of iemand me kan laten weten hoe het met hem gaat en waar hij is. Ik heb toen een telefoontje van de verhuurder van zijn appartement gekregen en deze vertelde mij dat mijn ‘vriend’ is opgepakt.
Ik heb hem gevraagd of deze man contact met mijn vriend of zijn familie wilde opnemen met de vraag of zij contact met mij wilden opnemen. Deze man weigerde dit en zei geen contact meer met hem of zijn familie te willen. Hij zei dat er voor mij niks anders op zit dan te wachten.
Ik wacht nu alleen al bijna twee maanden, en dat maakt me natuurlijk helemaal gek. Ik kan op deze manier niet verder. Ik kan het niet afsluiten omdat ik gewoon in onwetendheid zit en ik sterk het gevoel heb dat ik hem moet spreken zodat ik kan horen wat er aan de hand is en hoe lang dit allemaal gaat duren.
Ik heb alleen geen opties meer over. Ik heb op internet geprobeerd zijn familie te zoeken, maar geen resultaat gezien er in amsterdam veel mensen metzijn achternaam wonen. Ik heb via facebook wel 12 mensen met deze achternaam uit amsterdam toch een bericht gestuurd, maar van niemand antwoord gekregen.
Ook kan ik hem niet schrijven omdat ik niet weet in welke gevangenis hij zit (ik vermoed de koepel of blue band in arnhem omdat hij ook in arnhem woont, maar weet niet hoe ik dit zeker te weten kom) en welk registratienummer hij heeft.
Ik weet ook dat het voor hem niet mogelijk is om contact met mij op te nemen, gezien zijn telefoon hoogstwaarschijnlijk in bewaring is genomen en hij mijn nummer dus niet binnen handbereik heeft. Bovendien weet hij mijn adres niet omdat ik altijd naar hem thuis ging, zodat we rustig eerst iets kunnen opbouwen en ik nog bij mijn ouders woon.
Ik hoop dat ik hier met mensen in contact kan komen die mij tips of advies kunnen geven om met deze situatie om te gaan en/of een manier weten waarop ik toch in contact kan komen met hem..