cadeau

• tracey

Hoi macfa,

Voor een adres kan je het beste aan je vriend vragen of hij even naar de BSD gaat en t daar even vraagt, geloof me maatschappelijk werk kan heel veel voor je betekenen, je bent gestrest dat ziet zo'n werker ook wel en als je met je kids komt en die ook laat zeggen dat ze papa zo missen en niet kunnen zien, dan gaat zo'n maatschappelijk werkster echt een brief voor je schrijven met daarin dat de kinderen te lijden hebben, en dat jij t financieel en met de kids niet red steeds zo'n grote afstand af te moeten leggen om je man te kunnen zien.. Het heeft mij ook geholpen echt waar, hij zit nu maar op een half uurtje bij me vandaan!

• MacFa

Dat geeft me hoop Tracey.

Trouwens, w eoeten maar eens een tijdstip afspreken om te chatten, ik kijk af en toe maar tref je nooit online helaas!

• Joep

Dit forum is voor iedereen die met gevangenissen te maken heeft of daar vragen over heeft. Vandaar dat ik altijd heel blij ben met PIW-ster, die vanuit haar vakgebied vragen beantwoord en haar mening ventileert. Zo is er ook iemand die bij de BSD werkt; de reclassering post hier af en toe ook en zo zijn er meer.

Dat geeft voor mij een grote meerwaarde aan dit forum.

• Camilla

ja? hoeveel kost dat.

• Miss

Zijn er ook nog mensen actief?

• Liselotje

Ja volgens mij alleen wij 2 haha