Huisverbod wie kan mij helpen.

  • slovest

    Ze zouden hem een tijd op moeten sluiten doet hij ook huilie huilie

  • wij2tjes4ever

    whahahahah!!! slovest: (tu)

  • MacFa

    Denk dat ie dan om zn mama gaat huilen 8-)

  • Belinda42

    Whahaha ik lig in en deuk wat een goeie bak zeg.

    Huille huille om mama als ie word opgesloten.

    Groetjes Belin(:P)

  • PIW-ster

    Mike Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee vreemd hè als ze zegt dat als ik dit of dat

    > niet doe ze gaat zorgen dat me kinderen worden weg

    > gehaald. wie o wie kan mij helpen hiermee ?

    >

    >

    >

    > Ja dat is wel vreemd.

    > In je eerste zinnen staat “”daar begon de ellende

    > mee“” dat heb je verkeerd, de ellende begon met de

    > REDEN dat jeugdzorg en officieren van justitie

    > zich met jou gaan bemoeien.

    > Die mensen doen hun werk: het onder andere

    > beschermen van kinderen in noodsituaties.Er gaat

    > echt wel HEEL VEEL overheen voordat Jeugdzorg en

    > een officier van Justitie zich met iemand

    > bemoeit.

    >

    > Dit hele prikbord staat vol met huilie huilie

    > verhalen, moet je over nadenken voordat je met

    > shit begint….simpel !!!!

    Beste Mike, er is hier maar een ding simpel en dat ben jij. Je hoeft niets te lezen en al helemaal niet te reageren. Ga gewoon eens op je vingers zitten. Dus doe niet zo dom ik bedoel simpel want dan valt het zo op dat je totaal niet gehinderd wordt door enige kennis oke.

  • Anoniem

    Bedankt voor alle reacties, ik heb jeugdzorg gebeld en ze melde mij dat degene van het huisverbod niks te zeggen heeft. Ik hoef haar niet meer in huis te halen en ze mag mij niet meer bellen. Alles loopt vanaf nu via jeugdzorg. Btw ik heb jeugdzorg omdat ik heel erg jong ben en ik vroeger zelf een voogd heb gehad. Dit is allemaal vrijwillig.. Dit zeg ik erbij voor er conclusies getrokken worden.

  • MisMeSchatje

    Zo 1-0 voor onze PIW-ster :)

  • badgirl71

    APPLAUS PIW-ster (tu)

  • prinses2

    wat een verhaal en wat een kreng zeg!zulke mensen moeten ander werk gaan zoeken dan in de hulpverlening.wat het het er nou mee te maken als jij niet naar dat gesprek gaat?ben je dan een slechte moeder????ik denk dat ze zelf geen kinden heeft.

    ik had of heb ook een contact verbod en mijn vriend wou niet mee werken maar ik wel.ze zeiden dat het verplicht is.maar mijn vriend is er wel onderuit gekomen,hij heeft geen 1 keer een gesprek gehad.nu lopen ze achter mij aan.ik snap het niet hor.hij heeft meer hulp nodig dan ik.ik snap echt niks van het hele systeem.en er klopt ook helemaal niks van.

    ik wens je heel veel sterkte toe

  • prinses2

    mike werkt zeker zelf voor de justitie en zeg nou zelf vaak hebben die mensen een hele andere kijk op het leven en alles uit boekjes gehaald idd heel simpel.dat ze dan zulke dingen zeggen is erg triest maar kunnen hun ook niks aan doen.ze weten niet beter.