Peter Schreef:
——————————————————-
> Dank voor alles reacties so far. Dus tis beetje
> aftasten in wat voor sfeer ik terecht kom en of ik
> het er open over kan hebben of niet…of later
> misschien. Hangt er misschien ook vanaf of je
> opvalt qua kleding en haardracht ofzo. Trek voor
> die tijd nog ff tondeuze over m'n hoofd en twijfel
> ff over wat aan te doen bij binnenkomst. Gewoon in
> spijkerbroek en overhemd of is adidas-outfit
> beter? Oftewel, wat dragen de meesten binnen? Je
> maakt maar 1x een eerste indruk natuurlijk…
Kijk Peter dat is nou precies wat ik bedoel als ik zeg dat je er niet zo`n heel groot punt van moet maken. Draag gewoon wat jij lekker vind, je kledingkeuze wordt toch wel iets anders als je eenmaal binnen ben. Je ben wie je ben niets meer niets minder en hoe relaxter jij ben hoe minder je de aandacht trekt. Denk jij nou echt dat een hetero naar binnen gaat met het idee wat moet ik aan of hoe vertel ik dat ik op vrouwen val??? Wel nee man de meeste hebben niet eens veel kleding en dragen wat ze aan hadden op het moment dat ze opgepakt werden. Je moet eens weten hoeveel jongens ik al aan kleding heb geholpen omdat ze echt alleen dat wat ze aanhadden bezaten. Jongens die geen contact meer hebben met fam. of vrienden of die op straat leven en vaak dan ook nog verslaaft of zo waren. Die stonken waar ze stonden en soms was dat niet eens een vrije keus maar omstandig heden.Die maakt het echt niet uit wat jij aan hebt ze zijn hooguit een beetje jaloers. Laat je niet gek maken en maak je mede bewoners niet gek dan werkt het gewoon het beste. Het gaat allemaal wel goed komen.