Hoi!
Mijn naam is Shanthi 't Hart en ik werk als redacteur voor Skyhigh TV (oa bekend van De Slimste Mens, Over Mijn Lijk en Een Huis Vol). Momenteel ben ik bezig met een nieuwe documentaire waarin we mensen volgen die een relatie hebben met iemand in de gevangenis. We willen daarmee openheid creëren over dit onderwerp en laten zien voor welke uitdagingen deze stellen komen te staan. We weten uit eerdere research dat veel mensen dit nog als een taboe zien en Skyhigh TV probeert juist kwetsbare onderwerpen bespreekbaar te maken op een mooie, integere manier.
Voor deze documentaire kom ik graag ik contact met mensen die mogelijk interesse hebben om hun bijzondere liefdesverhaal te delen. Dit kan van alles zijn: mensen van wie de partner al jarenlang opgesloten zit of juist nu nog op vrije voeten is maar binnenkort de gevangenis in gaat. Maar ook mensen die alleen daten met iemand in detentie of juist trouwplannen hebben of samen een kindje verwachten.We zijn ons ervan bewust dat het filmen in detentie een uitdaging kan zijn, maar we hebben hier ervaring mee (bijv. Anita Wordt Opgenomen) en zullen dit per case bekijken. We vinden het vooral belangrijk dat de mensen in de documentaire op hun manier hun verhaal kunnen doen en gehoord worden.
Wil je meer info? Stuur dan een mail naar shanthi.thart@skyhightv.nl of een appje naar 06-19476503. Alles is uiteraard geheel vrijblijvend.