vriend/vriendin die vastzit

  • T

    Mijn zoontje was zaterdag jarig, en hij was er dus niet bij is woensdag gearresteerd door arrestatieteam. En hij was er ook al niet bij zijn 1ste verjaardag! Toen zat hij 2 maanden vast voor mishandeling van een beveiligingsmannetje, dat was de aanklacht! Maar t was een duwtje.. maarja dan heb je je verleden tegen je en woord van beveiligingsmannetje is natuurlijk geloofwaardiger dan een jongen van de straat.. ahum..

    Ja en ik voel me ook zwaar klote echt voel me eenzaam maar aan de andere kant ik wist heel goed wat hij deed, dus ja ik kon weten dat dit ook een keer kon gebeuren..

  • T

    Dat is zeker zwaar, hoelang moet ie, en kun je elkaar wel spreken?

  • slovest

    Dat is zeer zeker veel zwaarder!!!

  • MisMeSchatje

    ja wij woonden samen zouden dit jaar gaan trouwen hadden al dingen geregeld

  • Laura

    Hallo,

    Ik heb een aantal vragen, mijn man zit in voorlopige hechtenis 14 dagen.. nu kreeg ik net te horen dat ze hem nog 90 dagen willen vast houden maar hij heeft echt niks gedaan!! Er is dus ook geen bewijs ect, hebben ze geen bewijs nodig om hem 90 dagen vast te houden? Of kan dat gewoon op afwachting van het onderzoek ?

    En ik lees dat jullie kinderen hebben krijgen jullie niet te maken met jeugdzorg? Ik heb hier totaal geen ervaring mee..

  • Priscilla

    Anonymous

    Mijn vriend zit nu 2 weken vast en ik merk steeds meer dat er met mensen die dit niet kennen niet over te praten valt.

    ze begrijpen gewoon niet hoe het is om je vriend te bezoeken voor een uurtje en denken dat je het zomaar even naast je neer legt.

    Ik zoek mensen die dit gevoel kennen om mijn gevoel een beetje los te kunnen laten…

  • Shanthi

    Hoi!

    Mijn naam is Shanthi 't Hart en ik werk als redacteur voor Skyhigh TV (oa bekend van De Slimste Mens, Over Mijn Lijk en Een Huis Vol). Momenteel ben ik bezig met een nieuwe documentaire waarin we mensen volgen die een relatie hebben met iemand in de gevangenis. We willen daarmee openheid creëren over dit onderwerp en laten zien voor welke uitdagingen deze stellen komen te staan. We weten uit eerdere research dat veel mensen dit nog als een taboe zien en Skyhigh TV probeert juist kwetsbare onderwerpen bespreekbaar te maken op een mooie, integere manier.

    Voor deze documentaire kom ik graag ik contact met mensen die mogelijk interesse hebben om hun bijzondere liefdesverhaal te delen. Dit kan van alles zijn: mensen van wie de partner al jarenlang opgesloten zit of juist nu nog op vrije voeten is maar binnenkort de gevangenis in gaat. Maar ook mensen die alleen daten met iemand in detentie of juist trouwplannen hebben of samen een kindje verwachten.We zijn ons ervan bewust dat het filmen in detentie een uitdaging kan zijn, maar we hebben hier ervaring mee (bijv. Anita Wordt Opgenomen) en zullen dit per case bekijken. We vinden het vooral belangrijk dat de mensen in de documentaire op hun manier hun verhaal kunnen doen en gehoord worden.

    Wil je meer info? Stuur dan een mail naar shanthi.thart@skyhightv.nl of een appje naar 06-19476503. Alles is uiteraard geheel vrijblijvend.