vriend/vriendin die vastzit

  • s

    Mijn vriend zit nu 2 weken vast en ik merk steeds meer dat er met mensen die dit niet kennen niet over te praten valt.

    ze begrijpen gewoon niet hoe het is om je vriend te bezoeken voor een uurtje en denken dat je het zomaar even naast je neer legt.

    Ik zoek mensen die dit gevoel kennen om mijn gevoel een beetje los te kunnen laten…

  • T

    Ik begrijp heel goed hoe je je voelt hoor! Ik heb het al een paar keer meegemaakt, en sommige mensen hoef je niet eens te vertellen dat hij vast zit. Zij kennen hem misschien niet en misschien jou ook niet, zolang jou naaste het wel begrijpen moet je andere mensen links laten liggen. Als er aan mij wel is iets gevraagd werd zei ik ja hij zit in detentie, spreek m iedere dag en zie m 1x in de week. Mensen die denken dat je t zo naast je neer kan leggen, hebben nooit zo een situatie meegemaakt. Vraag ze gewoon zou jij je vriend laten vallen als hij zou komen vast te zitten, zo ja, dan ben je geen goede partner. Ik ben nu 8 jaar samen hebben samen 1 straf van bijna anderhalf jaar doorstaan, 1 straf van 3 maanden, 1 van 100dagen, 1 van 2 maanden, en nu zit hij vanaf woensdag vast en ook nog is in beperking dus kan m de eerste 2weken niet spreken of zien!!

  • s

    Hey

    oh dat is balen alle beperkingen… mijn vriend heeft de eerste weekend iso gezeten dus mocht ook niet bellen..

    Gelukkig mocht ik afgelopen vrijdag en maandag op bezoek komen.

    Ik zou hem nooit laten vallen maar ben nu wel 2 goede vriendinnen kwijt geraakt.

    Ik ken hem al 10 jaar en wist dat dit kon gebeuren.

    Ik moet nog 80dagen afwachten en hopen en duimen op een goede afloop.

    Soms voel ik me zo leeg niet verdrietig niet boos maar dan voel ik helemaal niet herken jij dit?

  • MisMeSchatje

    hoi dames

    ik weet wel ben al mijn vrienden kwijt geraakt als ze horen dat je man 6 jaar in detentie gaat

    en dan zeggen ze wat doe je nog bij hem maar ja als je van iemand houd al is de relatie nog niet zolang dan ga je ervoor

    dan had je maar niet voor die persoon moeten kiezen denk ik zo maar en als je hem dan laat stikken doe het dan gelijk en niet als iemand al een tijdje binnen zit wat je heel vaak hoort dat vind ik wel zo min

    ik loop al 7 maanden naar me mannetje met liefde en zal de rest ook met liefde naar hem toe gaan

    groet c

  • s

    Als ik nu zou zeggen dat ik bij hem weg ga draait hij helemaal door en ik hou super van hem en hij maakt mij gelukkig dus waarom zou ik dat dan doen.

    Het gaat bij ons in het dorp als een lopen vuurtje rond maar ik trek me er niets van aan ik weet wel beter…

    Ik hoop wel dat dit de laatste x is want het vreet enorm aan me

  • T

    We hopen allemaal altijd dat het de laatste keer zou zijn, is niet altijd het geval zoals bij mij, de ene keer is het terecht en de andere keer heb je gewoon je geschiedenis tegen je! Maar jij weet dus al dat hij 90 dagen heeft gekregen, ik weet niet wat hij heeft gedaan natuurlijk, maar meestal krijg je eerst 30 dagen dat kunnen ze 3x verlengen. Bij jou vriend is dus al vast 90 dagen. Zal die van mij ook wel krijgen hoor weet dat nu al. Denk dat ik weer een lange zit te gemoet ga, maar niet als jou“mismeschatje” 6 jaar!! Heb respect voor dat blijf je man steunen! Ik denk(heb van de week afspraak met de advocaat) dat wij richting 2jaar gaan dit keer :( Woonde je ook met hem samen s?? Ik wel heb 2 kleine kinderen, dus dat maakt het ook al anders..

  • slovest

    Dit is ook iets uit het verleden dat achtervolgt hem nog wel eens helaas….

    Ja ze hadden eerst zijn voorarrest verlengd met 14 dagen en na een week met 90 dagen

    Ik moet morgen naar de advocaat en die denkt vrijspraak maar zoniet ga ik hem ook lang niet bij me hebben.

    Ik maar denken dat ik de enige was die me zo voelde maar helaas deel ik dit toch.

    Ik heb een dohtertje met mijn exman maar die heeft afstand gedaan dus mijn huidige vriend ziet mijn dochter als het zijne we zijn nu een jaar samen en kennen mekaar 10 jaar

  • T

    Het blijft moeilijk! Ik ken mijn vriend 9 jaar en zijn nu 8 jaar samen, 2 kids nog jeugdliefde hij was 18 ik 16, ben nu 24 en nog met hem en altijd door dik en dun bij gestaan. Ik wist van te voren dat het geen lieverdje was hoor. Maar je hoopt toch dat bepaalde dingen een keer worden afgesloten naarmate je ouder word. Mar je bent zeker niet de enige hoor! Als je op bezoek mag zie je genoeg dmes die trouw bij hun mannetje op bezoek komen

  • slovest

    mijn vriend was 10 jaar terug mijn eerste vriendje en die liefde is altijd heel sterk geweest en ik wist ook dat het geen lieverdje was/is..

    We zijn nu een jaar samen en dit is de 3e x dat hij vast zit. 1e x echt een foutje door een openstaande taakstraf 2e x door iets heel doms en nu word hij verdacht van iets ergers en wat ook iets langer gaat duren…

    En idd je hoopt zo dat het een x ophoud maar ik denk als je er eenmaal inzit er moeilijk afscheid van neemt..

    Hij begrijpt alleen niet hoe erg ik me voel dat hij verdrietig is dat snap ik heel goed maar voor mij is het net zo en ik moet alle onzin verhalen van de buitenwereld aanhoren hij niet..

    Mijn dochter was vorige week jarig en de helft van de uitgenodigde blijft weg vanwege hem dat doet me heel veel verdriet heb de hele dag lopen janken..

  • Deetje

    Ach miijn vriend zit in Dutisland vast en ik mag hem niet eens bezoeken, dat is pas zwaar