telio

  • eswes

    hallo

    ik ha een paar vragen

    mijn vriend zit in pi zwolle nu bijna 5 week en na morgen krijgen ze een een andere belsysteem de telio

    weet iemand ook wat dat is en of ik ook codes door kan geven aan hem dat het allemaal niet zo duur gaat kosten

    en weet iemand ook wat een opheffingsverzoek inhoud

    en waneer je datkan aanvragen

    wij vinden het allemaal zo lang duren en we willen nu wel eens wat zien

    liefs eswes

  • MisMeSchatje

    hoi

    het is niet alleen daar maar ook in andere gevangenissen gaat dat bel systeem in dan kunnen ze makkelijker alles na luisteren want dat kunnen ze nu niet meer overzien met aldie bel kaarten.

    weet ook nog niet wat het precies is maar ze moeten dan in de pi de kaarten kopen en niet meer van buitenaf mogen ze de nummers hebben.

    groet

  • Joep

    Systeem voor belkaarten heeft echt niets met afluisteren te maken.

  • Janet

    Hoi..

    Bij mijn vriend hebben ze nu ook telio..dat is een duits telecom-bedrijf..steeds meer gevangenissen gaan over naar dat bel-systeem…Echt baalen hoor.

    Ze moeten daar krtjes kopen van 5 of 10 euro..wij kunnen dat van buiten-af nu niet meer doen.. Ok voor hun opwaarderen kan niet…

    Ze willen er zelf nu aan verdienen..en het is schrikbarend duur bellen..niet normaal..De belminuten vliegen er door heen.

    Mijn vriend belde eerst iedere dag toen hij nog kon bellen met cobra..nu nog maar 2 x per week..en de 5 euro is alweer op..

    Echt een shit systeem..

    Groetjes…

  • eswes

    hallo

    oke nou fijn

    hij belt me ook elke dag dus dat kan gauw veranderen

    want hij belt mij op collectcall

    dat ik alles betaal zeg maar maar dat is dat is dus ook straks voorbij

    weet iemand ook wat opheffingsverzoek inhoud

    wordt gek er van dat alles zo lang moet duren

    groetjes

  • Rogga

    Telio kan je wel zelf opwaarderen. Dit gaat via Ideal of Paypal. Je maakt een account aan op de site, dan boek je gewoon geld over. www.mytel.io Irritant is alleen dat ze niet iedere bank accepteren. Bijvoorbeeld vanaf Rabobank kan je geen geld overmaken via Ideal.

  • eswes

    hallo

    dankje wel

    ik ga het eens proberen en dan zien we het wel of hij het pakt

    ik hoop het wel

    groetjes

  • Janet

    Hoi..

    Ik ga het ook proberen..alleen ik heb wel rabobank….snik..snik..Hoe kan ik het dan doen? Op welke manier?

    Groetjes..

  • Janet

    hoi..

    ik heb een account aangemaakt..en heb het telionummer van me vriend..maar ik kom niet verder ermee…

    Lukt het jou wel?

    Hoe doe je dit verders?

    Ik hoor het graag…

  • eswes

    hallo

    mij lukt het ook niet

    ik ben ook echt niet goed in duits

    maar ik kom niet verder

    maar heb wel iets anders door gekregen dat ze misschien via de eurocitykaart kunnen bellen

    as maandag gaat het in bij me vriend

    en dan kan hij dinsdag pas weer bellen

    we gaan verder zoeken naar mogelijkheden

    groetjes