Pi alphen aan den rijn

  • ciskasiera

    hoi, ik ben ciska en ben 28 jaar ben getrouwd met dennis en hij zit nu 3 maanden in voorarrest in alphen aan den rijn.

    Zijn er hier vrouwen waarvan ook de man in alphen zit?

    Ik wordt gek ervan dat je niet weet wanneer die weer thuis zal komen normaal kan je naar een datum leven maar ik heb dat nog niet. Hij heeft eerst 2 weken gekregen en toen direct 3 maanden erbij, ik dacht dat dat meestal per maand werd verlengd?.

    Weet iemand waarom ik niet via teletext naar de knuffemuur kan smsen? terwijl ik wel beltegoed heb voldoende! krijg ik bericht terug dat ik geen beltegoed heb. voor diegene die het nog niet weten rtl 4 het nummer waar je naartoe smst is 2227 je begint in je bericht met MUUR (hoofdletters) daarna typ je je bericht hun kunnen dat op teletekst lezen rtl 4 483 geloof ik.

    Mocht iemand me willen emailen graag zelfs mijn emailadres is cizzie@hotmail.com

    groetjes en sterkte allemaal

  • ciskasiera

    ondertussen maar nieuwe mobieltje gekocht van 15 euro van tmobile en daar lukt het wel mee.

    zijn er nog vrouwen die email contact zouden willen hebben met mij om elkaar te steunen en moed in te spreken?

    Ik mis me mannetje zo erg joh jullie natuurlijk ook. dus wie wil mag me emailen hoor groetjes ciska

    cizzie@hotmail.com

  • Carladl

    hoi ciska

    is rot ja dat je niks weet zit in het zelfde schuitje weten niks maar ja we moeten maar wachten mag nu gelukkig een extra dag naar hem toe via de pastoor daar omdat ik er aan onder door ga en niet alleen dat van hem heb maar ook andere dingen dus alles komt tegelijk zal je altijd zien

    sterkte meis je mag me mail aan joep vragen als je wil

    groeten carla

  • spinnekop

    hoi hoi

    mijn vriend zit ook in alphen,en er is daar spraken voor lang gesrafte dat ze overgeplaatst moeten worden,ik ken het niet wat je schrijft over de knuffel muur?? ik moet zo gaan werken maar zal je vd week wel ff mailen oke

  • ciskasiera

    joep wil je mij carla haar email mailen naar mij groetjes ciska

  • ciskasiera

    knuffelmuur is teletext pagina 483 rtl 4

    mijn man zit dus de hele dag te kijken of er smsjes komen van mij ahhaha

    voor hun wel leuk natuurlijk vooral voor het slapen gaan enzo.

    je stuur de in sms MUUR schatje ik mis je zo blablabla sturen naar 2227 let op muur moet met hoofdletters anders

    doet die het niet.

    ik moet eigenlijk ook nog smsen maar geen beltegoed meer ik baal als een stekker grrrrr

  • selina

    Dag,

    Wie weet wat de bankrekeningnummer is van pi Alphen om geld over te maken en wat moet je er allemaal bij vermelden?

    hoor graag van iedereen

  • Carladl

    Hoi Selina

    Kan je zo zoeken op de site van de PI zelf daar staat alles altijd op zal je de link geven

    http://www.dji.nl/Organisatie/Locaties/Penitentiaire-inrichtingen/PI-Alphen-aan-den-Rijn/index.aspx

    En Jope je mag me mail aan Ciska geven hoor weet niet of je al gedaan had ga nu me mail kijken :)

  • Carladl

    Sorry Joep bedoel ik hahahahahhahahah

  • Joep

    Dat begrijp ik. Ik heb je mailadres aan Ciska gestuurd,

    groet, Joep