wie is er ook verliefd op een gedetineerde???

  • yen-van

    go for it girl

    liefs

  • Carladl

    Ik ben ook superverliefd op een gedetineerde maar ik ga er voor en we gaan trouwen als alles goed gaat dit jaar nog.

    Ik schrijf elke dag een brief of kaart hij belt wel 6 keer per dag dus zegt wel wat als je gevoel zegt dat je het wil ga er dan voor kan niet anders zeggen meis en ja je weet nooit of het fout kan gaan kan ook in een normale relatie waar geen gevangenis bij komt kijken dus ga er voor als je gevoel dat zegt

    groetjes carla

  • spinnekop

    yessssss eindelijk hem aan de foon gehad,zijn kaarten waren op en omdat hij nog niks wist van mijn gevoeles belde hij nooit vaak,hij zei ohhh meis,dit gevoel heb ik al zoooooo lang,maar ik durfde het niet met je te delen,bang dat ik je zou kwijt raken!!!!!

    ik ben nu helemaal in de wolken!! en heb nu jailfoon aangemeld zodat hij nooit meer zonder belkaarten kan zitten en mij kan bellen!!

  • Carladl

    heeeeee spin

    das leuk te horen maar jailphone is wel wat duurder he hou dat in de gaten ik gebruik het ook maar meer voor dringende dingen en dan lyca star kaarten die geven veel bel minuten.

  • spinnekop

    hoi hoi

    oke,maar moet hij die kaarten daar kopen of ikke?? en die heten lyca star?? lyca ken ik wel maar k dacht dat het voor mobiels was??

    ik ben in de wolken echt waar,en hij zeker weten meer,omdat hij al langer gevoelens voor mij had pfff,en ik het niet zien,oen dat ik ben!! je gaat trouwen zeg je,wanneer komt jou manneke vrij?? of trouw je in jail?? gr spinnekop

  • Carladl

    hoi hoi

    jij kan de kaarten kopen en dan moet je vragen naar lyca star die zijn goed en niet voor gewone foon daar staat een nummer op die moet je aan hem geven dan kan hij je daarmee bellen er staat een nummer op waar hij dan mee in belt

    ja als alles goed gaat ga ik eind van jaar trouwen en niet in jail dat is niks wil een groot feest zeker voor de kids van ons 2

    hij moet nog 60 dagen voorarrest en verder weten we nog niks jammer genoeg hopen snel meer te horen

    wel top dat jullie zo verliefd zijn echt leuk gefeliciteerd!!!!

    greetzz carla

  • Redactie bnn

    Beste Carla,

    Ik ben redacteur voor het programma ‘Je zal het maar zijn’ met Sophie Hilbrand van BNN.

    'Je zal het maar zijn' is een serie waarin jonge mensen met een bijzonder verhaal geportretteerd worden door Sophie Hilbrand. Het programma geeft een breed beeld van hoe verschillende mensen hun leven leiden. Ze hebben allemaal een bijzonder verhaal te vertellen. Of doordat ze zich in uitzonderlijke situatie verkeren of omdat ze een bijzondere keuze in het leven hebben gemaakt. Sophie Hilbrand gaat met ze op pad om hun leefwereld te portretteren.

    Dit seizoen maken we een aflevering over liefde en we zijn op zoek naar een stel, waarvan één van de partners gedetineerd is. De opnames zijn gepland in september of oktober en nemen ongeveer 1,5 dag in beslag.

    Mocht je interesse hebben om hieraan mee te werken, of meer informatie willen, dan kan je een mail sturen naar maartje.bottelier@bnn.nl.

  • Lisa

    Hallo,

    Ik studeer journalistiek en ben bezig met voorbereidingen voor een documentaire over vrouwen of mannen die verliefd worden op een gedetineerde.

    Ik ben op dit forum terecht gekomen en las jullie berichten.

    Ik wil heel graag in contact komen met iemand die in deze situatie zit. Hopelijk wil er iemand van jullie op mij reageren. Stuur dan een mailtje naar lisalpost@hotmail.com.

    Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!

    Ben hopeloos op zoek.

    Groeten Lisa

  • MacFa

    Ik geloof dat hier de meeste al in een relatie zaten voor de partner vast kwam te zitten.

  • Carola

    Hi lieve iedereen,

    Voor een nieuwe docu serie ‘Mijn Verhaal’ ben ik op zoek naar krachtige vrouwen met een bijzonder verhaal. Elk verhaal is bijzonder en elk verhaal mag gehoord worden. Sta jij ervoor open jouw verhaal te vertellen?

    mail mij dan naar het volgende mail adres voor meer informatie: opgeven.mijnverhaal@gmail.com

    Liefs