CJIB ----> schadevergoeding-----> Betalingsregeling

  • overheidhaat

    Beste mensen.

    Ik moet een schadevergoedingbetalen, maar loop tegen het CJIB aan die een onmogelijk bedrag van mij eisen per maand.

    En absoluut geen regeling willen treffen!

    Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt.

    Of die op welke wijze dan ook een regeling hebben kunnen treffen?

    En stel dat je in detentie moet voor het bedrag,kun je dan als je er uit komt deze schuld mee nemen in de sanering?

    Bedankt alvast!

    Mvg,

  • meis

    weet hier helaas meer van.

    mijn partner heeft hier door lijfsdwang maar mag helemaal niet.

    hij is onschuldig want de rede van de lijfsdwang is omdat hij nergens woonde.

    door dit zijn wij al half kapot en wat willen die gasten nou?

    als ze geld willen moeten ze vooral zo door gaan!

  • mdh

    hallo!

    waar ken ik dit van!

    de mijne werd beboet voor 1 metertje met zn fiets op de verkeerde plek ..moest mee want er stond een boete open ..er vaag dacht ik nog toen hij het door belde..dat ie wat later was(tja iets later werd het idd)

    hij kon kiezen betalen of zitten nou wilde hij weten voordat ie ging betalen wat voor boete enzo dit was ..nou dat konden ze niet zeggen! dus hij zei ..ik betaal niet als ik niet weet voor wat!

    nu zit ie al weer 10 dagen en het enige wat ie weet is een dossiernummer van de boete (!) lekker daar weet je dan nog niet wat het was en dat het uit 2001 was~! nou hij was echt niet spoorloos of zo ..vind het raar dat ze nu pas na 10 jaar er mee aankomen! en niet eerder! brieven niet ontvangen.

    het ene geluk is dat de boete van voor 2004 is want boetes van daarna moet je vaak alsnog betalen ook al heb je ervoor gezeten.volgens de wet van mulder (?)ofzo dus hij is er straks wel van af ..maar ja niet werken is ook geen inkost met een eigen bedrijf dus wij hangen dunnel nu !

    dus ik denk dat het wel meegenomen bij jouw wordt in je sanering etc

    nou sterkte allemaal ..ik ben alweer een beetje uit mn gestress maar het is best pittig he dit allemaal! groetjes

  • meis

    hier het zelfde schuitje.

    ze maken ons leven kapot!

    dit is zo onterecht gelukkig komt er misschien een kans dat dit snel is afgelopen en dat we er met een betalingsregeling van af komen.

    dit is echt vreselijk zo oneerlijk!

    langzaam gaat alles kapot en als mijn vriend vrij komt zijn we een half jaar zowat bezig om alles weer te helen en boven op te komen.

    het is een hel waardoor ik echt getraumatiseerd ben.

    hoe ik dit ooit moet verwerken weet ik niet.

  • rob

    :)Hi maak je druk,doe we toch wel maar hou je hoofd cool, hier in nl is bijna alles oneerlijk dus doe je ding komt oke ,xxxx groetjes rob

  • PIW-ster

    rob Schreef:

    ——————————————————-

    > :)Hi maak je druk,doe we toch wel maar hou je

    > hoofd cool, hier in nl is bijna alles oneerlijk

    > dus doe je ding komt oke ,xxxx groetjes rob

    Wat dacht je Rob, beter laat dan nooit??? Dit is een draadje is van 3 jaar geleden.