Schrijven met een nederlandse gevangene

  • Jesse

    Anonymous

    Hallo

    Ik lees net je bericht en ben opzoek naar iemand die mijn zoon wil schrijven. Hij is gedetineerd en heeft me ( moeder) gevraagd of ik eens op internet wou kijken of er dames zijn zie met hem willen schrijven.

    Ik hoop iets van je te horen en dan krijg je het adres. Mijn zoon is 29 jaar.

    Groetjes Tiny

    hoe is het nu met je zoon?

  • John

    Hallo, ik ben zelf een ex-gedetineerde en ik weet hoe belangrijk het is om contact te houden met “mensen in the real world”. Dus ik sta er voor open om te chatten, schrijven met mensen die daar behoefte aan hebben. Ik ben zelf 62 (bijna 63) en sta voor elk contact open. Man of vrouw, ik heb een luisterend oor en zelfs wellicht een advies. Ik humorvol gesprek, maar vooral een eerlijk gesprek. Reageer maar als je weilt.

  • kemet

    Anonymous

    Hallo,

    Ik wil graag brief-contact met een Nederlandse gevangene. Ik ben bezig met opleiding; verpleegkunde.

    En na een les over gevangene. Ging ik me verdiepen via google en zou het leuk vinden om contact

    te hebben met een gevangene, zodat hun ook beetje contact hebben buiten hun instelling/gevangenis om en

    gewoon een luisterend oor te zijn.

    Weten jullie goeie leuke site's ?

    Ik heb natuurlijk zelf heel wat gezocht en kom maar 1 goeie tegen; bonjo

    Of heeft eventueel een van jullie leuke adressen?

    Ik ben hier vrij serieus mee en hoop dat iemand me kan helpen.

    Groetjes,

    Ymke

    hoi Ymke

    mijn  broertje zit jammer genoeg gedetineerd  en zou hem vresselijk blij en gemotiveerd maken als hij in contact heeft met een lieve luisterend oor zou hebben laat me weten en je krijgt zijn naam + adres.

    hij is een slimme man die op de verkeerde plek zit hij is gemotiveerd om iets van zijn leven te maken en heeft er de plannen voor.maar ga niet teveel prijs geven want dat is aan jullie om open met elkaar te worden.

    met godds wil hopelijk tot snel

  • kemet

    kemet
    Anonymous

    Hallo,

    Ik wil graag brief-contact met een Nederlandse gevangene. Ik ben bezig met opleiding; verpleegkunde.

    En na een les over gevangene. Ging ik me verdiepen via google en zou het leuk vinden om contact

    te hebben met een gevangene, zodat hun ook beetje contact hebben buiten hun instelling/gevangenis om en

    gewoon een luisterend oor te zijn.

    Weten jullie goeie leuke site's ?

    Ik heb natuurlijk zelf heel wat gezocht en kom maar 1 goeie tegen; bonjo

    Of heeft eventueel een van jullie leuke adressen?

    Ik ben hier vrij serieus mee en hoop dat iemand me kan helpen.

    Groetjes,

    Ymke

    hoi Ymke

    mijn  broertje zit jammer genoeg gedetineerd  en zou hem vresselijk blij en gemotiveerd maken als hij in contact heeft met een lieve luisterend oor zou hebben laat me weten en je krijgt zijn naam + adres.

    hij is een slimme man die op de verkeerde plek zit hij is gemotiveerd om iets van zijn leven te maken en heeft er de plannen voor.maar ga niet teveel prijs geven want dat is aan jullie om open met elkaar te worden.

    met godds wil hopelijk tot snel

    ps: mijn email = hoekj995@gmail.com