Hoi allemaal,
Allereerst veel sterkte in deze moeilijke tijd..
Ik lees hier veel over de tijd dat iemand in de gevangenis zit, ik heb aan deze site ook veel gehad in die tijd..
Wij zijn nu 5 maanden verder en ik merk dat hij veel nog veel met zijn gedachten daar is. Dat begrijp ik volkomen en dat is ook het probleem niet. Ik merk wantrouwen naar mij wat ik in dat half jaar heb gedaan ik was daar elke week en steunde hem met hart en ziel en heb letterlijk gewacht totdat hij vrij kwam. Hij is onzeker in alles wat hij doet en laat en reageert dit op mij af.. Hij zit met veel dingen in zijn hoofd issues over het leven en het lijkt mij goed als hij daar eens over praat met een buitenstaander die van niks afweet maar gewoon objectief naar alles kan kijken en kan luisteren. Dit heb ik ook gezegd maar dit werd mij niet in dank afgenomen. We groeide steeds verder uit elkaar, hij heeft vooral met een drankje op ontzettende woede aanvallen naar mij toe. Van het 1 op andere moment was alles wat ik deed verkeerd en begon hij weer over zijn 6 maanden dat andere mensen en ik hem zien als een beest. Wat totaal niet zo is, als dat zo zou zijn was ik in die periode allang weggeweest.
Niks heb kunnen doen om dit te laten stoppen waarna wij ook uit elkaar zijn gegaan midden in een woede aanval ben ik het huis uitgezet.
Dit verhaal is niet om mensen af te schrikken ik denk alleen dat ik helaas niet de enige ben bij wie het zo loopt. En ook al ben ik niet degene die heeft vastgezeten ik heb er ook 6 maanden middenin gezeten en dat heeft ook impact om mij gehad, mijn ouders en fam weten hier niks vanaf ik heb dit alleen moeten verwerken en daar ben ik nu nog mee bezig. Ik vind het naar dat mijn verhaal zo is afgelopen want ik steunde hem echt deed alles voor hem en hield van hem met hart en ziel. En nu 5 maanden later lijkt alles voor niks, ik ben zelf 27 en vraag mij nu af waarom dit is gebeurd en waarom ik me er zo in heb gestort. 6 maanden stress en verdriet en gevochten voor niks ik ben hem nu alsnog kwijt.
De gevangenis maakt dingen ook kapot helaas.