Hoi,
ik heb gezocht op dit prikbord maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag.. misschien dat iemand mij kan helpen?
Een heeeeel goede vriend van me zit sinds afgelopen maandag in Groot Bankenbosch (PI Veenhuizen). Hij moest zich eigenlijk al zelf melden daar (ook precies afgelopen maandag), maar na wat akkefietjes tijdens oud&nieuw is hij in zijn woonplaats gearresteerd, vastgehouden tot maandag en maandagochtend overgebracht naar Groot Bankenbosch.
Hij heeft me maandagmiddag gebeld (waar ik natuurlijk errrrg blij mee was), maar omdat hij nog maar 2 belminuten had was het een heel kort gesprekje. Hij vroeg me hem te schrijven en gaf zijn registratienr en het adres van daar. Heb het gauw opgeschreven en ook meteen een brief geschreven, dinsdag op de bus gedaan. Weet iemand wanneer een brief dan daar aankomt en wanneer hij hem krijgt? En mag hij ook terugschrijven of is dat niet toegestaan? Ik heb 2 postzegels bij mijn brief gedaan, weet niet of dat mag?? Maar ons gesprekje was zo kort en ik had zoveel vragen aan hem dat ik dit alles ben vergeten te vragen.
Hellup!
Groetjes,
L.