Hoi
Ben gisteren op bezoek geweest in de torentijd. Zou willen dat ze overal de zelfde regels hadden. Hier moet je de invoer VOOR het bezoek invoeren.En het moet in 2 kleine plastiek tasjes passen.
De invoer mag maar 1x per maand.
Verder mag je met 3 volwassenen naar binnen of 2 kinder onder de 3 jaar en 3 volwassenen.Anders is het gewoon 2 kinder en 2 volwassenen.Kinder onder de 3 jaar mogen bij Papa op schoot zitten,
vanaf 3 jaar niet meer.Maar dat ligt volgens mij ook een beetje aan de bewakers.In Dordrecht was het heel erg , eventjes de kinder te lang geknuffelt en hij vloog meteen omhoog en dreigde met isolatiecel.
of achter het glas.
Verder mag je hier ook niets mee naar binnen nemen. Behalve voor de kinder luiers,doekjes en een goede drinkbeker. In de bezoekruimte kun je NIETS te drinken halen,geen koffie,geen frisdrank en ook geen water.
De beker van mijn kindje was helaas gebroken ,dus niets te drinken mee. En voor 2 uur is dat wel lang. Maar naar een uur gevraagd voor wat water voor de kinder en de bewaker ging 2 bekers water halen in echte drink
bekers voor kinder en hij bracht zelfs wat ranja mee.Dus hier een complimentje .Voor een keer. Veel te spelen is er ook niet voor de kinder,wat legoblokjes en 1 auto.
Verder is er GEEN WC aanwezig in de bezoekersruimte.
Mijn zoon kan mij geregeld bellen ,maar alleen via een budgetphonekaart,dus geen Jailphone of collect bellen.Verder wist ie te vertellen dat hij, als we 4x op bezoek zijn geweest, BZT kan aanvragen.
Wat volgens mijn zoon ook een vordeel is, in de torentijd krijgen ze verse maaltijden. Dus niet zoals in Tilburg,Breda of Dordrecht diepvriesmaaltijden.
Zo dat is wat ik nu ff kan vertellen over de torentijd in Middelburg. Als er nog vragen zijn die ik mischien kan beantwoorden zie ik het wel hier .
Groetjes Manny