Normaal kan je vragen of de gedetineerde je terug kan bellen?!

  • Luxe

    Ik belde net naar IP-Ter Apel en kreeg Petra aan de lijn.

    En vroeg of mijn man mij terug kan bellen,en opeens zeg Petra dat ze het niet kan doorgeven?

    Terwijl zij het altijd doorgeeft?

    Echt raar,hoe komt het zo opeens?

    Gr.Luxe

  • L

    Normaal is dat zeker niet,dat er doorgegeven wordt aan een gedetineerde om terug te bellen voor zover ik weet ?! miss dat dat ergens anders wel normaal , of bij half open of open maar ik kan je er dus niet verder mee helpen sorry..

  • Luxe

    Dankjewel L(),voor je reactie

  • angel

    Hoi Luxe,

    volgens mij is dat per PI verschilend en ligt het er ook aan wie je aan de foon krijgt.

    Ik heb het in ieder geval 1 x gevraagd toen ik bezorgd om mijn vriend was.

    Sterkte ermee,

    Groetjes,

    Angelique

  • petra

    hoi

    gewoon het jailphone voicemail systeem gebruiken.

    gr peet

  • Chantal

    Dat doen ze normaal gesproken echt niet voor je…

    Ik gebruik nu gewoon Jailphone, je maakt account aan , gedetineerde krijgt persoonlijke voicemailnummer en je kan dan 24/7 een voicemailberichtje achterlaten voor hem, Jailphone is echt super handig…

    Chantal

  • Luxe

    Hey Dames,

    Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties.

    Ben jullie zeer dankbaar.

    Ik zal mij gaan inloggen voor de jailphone.

    Liefs Luxe

  • anoniem

    Heee,

    Mijn vriend zit sinds kort vast. In Pi Ter apel. Zelf heb ik helemaal geen vestand van al die dingen en hoe dat zit. Maar ik heb nog niks van hem gehoord en mis hem vreselijk. Kunt u mij misschien vertellen hoe ik met hem in contact kom?. Als je een brief naar Ter apel stuurt met zijn voornaam en achternaam erop krijgt hij die brief dan en hoelang duurt dat ongeveer voordat hij die brief dan krijgt normaal doe je hem op de bus voor 6 uur en krijgt diegen hem de volgende dag is dat hierbij oojk het geval en kan hij mij ook terug schrijven. Sorry voor de vele vragen ik hoop dat ik mij antwoord kan geven.

    Mvg,

  • missy

    Hoi anoniem,

    Je kunt gewoon een brief sturen,en die heeft ie binnen 2 dagen.

    en eerst is voornaam en achternaam genoeg,en als ie je trug schrijft geeft hij jou zn registratie nummer wel door,want die moet je er dan ook bij opzetten,moet niet,maar ik doe meetsal wel.

    en dan zal ie je vast wel een brief trug sturen.

    Succes er mee,en sterkte.

    Groetjes missy

  • anoniem

    Hee,

    Enorm bedankt!. En hoevaak kunnen ze bellen of bezoek ontvangen in de week weet u dat ook ?

    Groetjes en u ook sterkte ermee:)