westlinge heerhugowaard

  • juson

    Hoi hoi

    Nou bij deze mijn eerste ervaringen van westlinge

    Zit er nu 4 weken en heb mijn eerste verlof nu eindelijk .

    Wil niet iedereen ontmoedigen maar westlinge is beroerd.

    Je zit met 5 man op een appartement, op zich is dat wel te doen alleen je gaat je er op een gegeven moment aan elkaar irriteren .

    Ik moet ook zeggen dat westlinge de eerste gevangenis is waar zowel een gesloten, open als half open afdeling zit.

    Maar het s er wel uit te houden

    Wat wel erg jammer is is dat de afdeling TR erg veel achterstaand heeft en een wacht tijd van 10 weken, dat wil zeggen dat bijna niemand er optijd uit gaat voor open of enkelband.

    helaas en nee je mag geen telefoon mee en de cobra en lips kaarten werken er gewoon.

    Maandag weer terug !!!

    groten juson

  • hagenees

    hahaha tis net schoolkamp man….. kzit er nu al sinds februari op paviljoen a

    ben wel met meerdere mensen eens dat dit verruit de slechtste half open is die er te vinden kan zijn….de smoes die je van veel piw-ers hoort is ivm bezuinigingen

    mooi verhaal maar goed bajes wordt je ook niet vrolijk van…..mvg paviljoen ajuson schreef:

    >

    > Hoi hoi

    >

    > Nou bij deze mijn eerste ervaringen van westlinge

    > Zit er nu 4 weken en heb mijn eerste verlof nu eindelijk .

    > Wil niet iedereen ontmoedigen maar westlinge is beroerd.

    > Je zit met 5 man op een appartement, op zich is dat wel te

    > doen alleen je gaat je er op een gegeven moment aan elkaar

    > irriteren .

    > Ik moet ook zeggen dat westlinge de eerste gevangenis is waar

    > zowel een gesloten, open als half open afdeling zit.

    > Maar het s er wel uit te houden

    > Wat wel erg jammer is is dat de afdeling TR erg veel

    > achterstaand heeft en een wacht tijd van 10 weken, dat wil

    > zeggen dat bijna niemand er optijd uit gaat voor open of

    > enkelband.

    > helaas en nee je mag geen telefoon mee en de cobra en lips

    > kaarten werken er gewoon.

    > Maandag weer terug !!!

    >

    > groten juson

  • diana petri

    Ik lees van van de westerlinge maar kaniemand mij vertellen hoe zo;n dag daar gaat. Mijn idee heb je geen privacy;

    Mag je op verof? Hoe streng zijn ze daar zijn ze een beetje redelijk wordt je met respect behandeld.

    Ik heb zoveel vragen kan iemand mij antwoord geven? Mijn zwager zit er namelijk hij is bij een verkeersongelluk betrokken geweest en iemand moest de schuld hebben en dat was hij . Het is een zaak van 8 jaar geleden en wordt nu dubbel gestrafd geen inkomen hij huilt alleen maar ik denk dat hij de psychisch niet gaat redden wie kan mij tips geven wat hij wel en niet moet doen , Kan hij naar een andere gevangenis overgeplaats worden waar het beter? is.

    sorry maar dit heeft hij niet verdiend en dit is ons recht systeem.

    Hij is veel te eerlijk de grootste criminelen komen nog weg . Ben laatst op werkbezoek in Utrecht en de Bijlmerbasjes geweest in de 1e was het heel mooi goede indruk volgens mij ben je daar beter af qua verzorging.

    groetjes diana

  • ferry

    klopt deze man zit bij een vriend van mij op het paveljoen b

    het gaat wel met hem nu

    elke 4 e weekend op verlof 1e verlof 72 u de rest 52 u

    dagen zijn saai en dood er is nix te doen uit het raam kijken naar de treinen alkmaar den helder

    en alkmaar hoorn ook leuk tijdverdrijf is naar de mensen kijken uit open kamp die gaan elke dag eruit lekker straffend maar goed zwaar klote tent met kut directeur die er geen kloot van snapt opgwerkt van broeder tot loopjongen directeur de hond!

  • mel

    Goedendag,

    uuhhmm zo te horen klinkt het dus echt niet goed daar?

    mijn vriend gaat binnenkort naar westlinge, hij wordt vanuit haarlem (de koepel) overgeplaats. Aangezien er daar geen half open kamp is dus moet hij maar naar heerhugowaard westlinge. Maar zover hij het heeft begrepen vind hij het beter dan waar hij nu is. Het feit dat je zelf kan koken, is voor hem al voldoende.

    maar als ik naar jullie verhaaltjes kijk wil ik hem al bijna vragen of hij niet ergens anders naar toe wilt gaan.

    het is en blijft nooit leuk als je vast zit, je moet gewoon met de dag mee gaan.

    maar hoe is het daar met de bewaking? zijn ze echt slecht of wel redelijk?

    wordt er veel gevochten ofzo daar? of kan je het wel makkelijk uit houden, het is altijd moeilijk om met vier of vijf man in 1 huis te zitten die je niet kent, en vooral als je niet met elkaar kan opschieten.

    belangrijkste is hou je rustig

  • ferry

    bewaarders gaan wel maar kom niet in beeld loop mee buig enz beter bankebosch kiezen beste momenteel in nl succes

  • sara

    mijn broer zit er namelijk ook we zijn vorige week op bezoek geweest en hij zegt inderdaad dat het erg beroert is,,,, ze hebben het er niet echt goed je moet voor je eigen dingen zorgen eten ect ect en dat is sucks… verder heeft hij wel een telefoon een mobieltje maar ja dat moet jer wel stil houden anders heb je echt de poppen aan het dansen en zorgen ze dat je daar weer weg wordt gehaald

    klopte kamp

  • Naad

    Wie heeft er allemaal in westlinge vast gezeten?

  • charel

    met 5 man op een kamer..? jemig he word je ook niet bepaalt vrolijk op.

    mijn neefie zit er nu moest nog 2 weken afmaken. mag je dan evengoed bezoek ontvangen of niet en hoe gaat dat?

    groetjes

  • prisoner

    Ik zit er ook en het is nog steeds beroerd. Het wordt alleen maar beroerder.Ik zit er nu sinds 2 aug. 2010 en TR heeft nog steeds veel vertraging.Ik heb ze pas gisteren gesproken.Als je toch moet zitten, lang of kort kun je beter naar Bankenbos gaan.