Mijn vriend zit ook vast al 9 maanden en het duurd ook nog wel even.
Maar nu is b.z.t afgewezen pas in mei ,toch absurd!!
Kunnen ze zich dan niet voorstellen dat je zoiets nodig hebt.
Gewoon even helemaal met zn tweetjes,niet altijd die dubbelbemaande bewakers
op je gericht.Zelf ik voel me gestraft!.Mn leven zonder mn schat lijkt stil te staan.
Niets is prive ,zelfs geen telefoongesprek,je onderneemd niets meer samen en hoe
langer het duurd hoe erger het gemis naar elkaar wordt.Ziet er naar uit dat het half open
kamp ook nog 4 maanden duurd.Ze willen je gewoon niets vertellen.Je weet niet waar je aan toe
bent en vliegt van onmacht tegen de muren op! Ik probeer mn vriend zo goed mogelijk te steunen
en vertel hem niet eens hoe moeilijk ik het heb,omdat hij het al zwaar genoeg heb.Ik hoor het gewoon
al aan de klanken van zn stem,soms is die vrolijk maar dat is maar voor even,
Ik kan ook niet goedkeuren wat die heeft gedaan ,tijdens een avondje stappen met vrienden iemand onder invloed
behoorlijk totallos geslagen,die iemand liep zn drugsware te slijten aan jongeren en dat is helemaal uit de hand gelopen
de man hield er een paar gebroken ribben op na een gebroken kaak,2 sleutelbenen en een breuk in zn been.
En mn vriend is opgepakt voor geweld en beroving van drugs,en krijgt gelijk het maximale aan straf,
De drugsdealer die zich niet aan de opiumwet houd gaat daarintegen helemaal vrijuit,ik kan dat ook niet begrijpen
ondanks het feit wat mn vriend heeft gedaan,maar soms denk ik als je iemand vermoord ben je er sneller uit.Neem nou
die moeder die haar twee kindertjes met messteken om het leven heeft gebracht die Romy en Daniel die krijgt 4 jaar en
voorwaardelijk met tbs,een beetje goed gedag en ze loopt zo weer buiten,maar het is gewoon onbegrijpelijk!!
Die nederlandse wet,maar goed het gaat over b.z.t en dat krijgen we dus ook niet,ik voel me zo teleurgesteld dat ik hier
even mn verhaal moest doen,wij achterblijvers kunnen nergens heen en voor ons is het net zo vreselijk.
Het maakt me zo verdrietig en voel me zo eenzaam ,twee sterke lieve armen van mn eigen vriend om me heen zouden me'
zóóó goed doen,maar helaas………………in de naam der wet!!
Angel