gevangen in duitsland

  • mishemzoerg

    Hoi Patries mag ik vragen wat ie gedaan heeft dan?

  • hello2011

    Hoi verdriet,

    Mijn vriend wordt binnenkort ook overgeleverd aan Duitsland. Misschien dat we met elkaar informatie kunnen uitwisselen? Ik kan maar niemand vinden die hier al ervaring mee heeft dat de partner in Duitsland gevangen zit. Ik hoor graag van je.

  • hello2011

    Deze oproep geldt niet alleen voor verdriet maar voor alle dames hier. Er staat mij heel veel te wachten en misschien dat we elkaar op weg kunnen helpen.

  • bettyD

    hallo daar,…

    wellicht zou je je kunnen aanmelden bij Indetentie.nl,

    daar zijn meerdere dames(achterblijvers van gedetineerden) waarvan hun partner in duitsland vast zit,

    daar kan je ook je ei kwijt,.. je ervaringen delen,positief en negatief!!!

    kortom lief en leed delen met *lotgenotes*,

    ikzelf kom r ook,…

    veel sterkte

    greetz betty

  • hello2011

    Dank je wel! De reden waarom ik het hier heb gevraagd is omdat de verhalen gelijk zijn aan die van mij. De situatie waar we nu inzitten, daar ben ik echt de hele dag mee bezig. Ik kan me nergens op concentreren en ben er humeurig door. Vooral omdat ik weet dat de Duitse gevangenissen niet makkelijk zijn vooral het contact met het thuisfront. Hier in Nederland kan hij tenminste bellen en kun je op bezoek. Ik zie er echt als een berg tegenop dat Duitslandgebeuren :(

  • bettyD

    t is zowiezo niet makkelijk, maar ik weet zeker dat de meiden die op dat forum zitten

    die in tzelfde schuitje zitten met hun partner betreft, jouw enorm kunnen helpen,..

    ik heb zelf geen ervaring met duitsland wel nederland,.. nu nog hoor,.. hij zit nu dan wel in open kamp,t scheelt wel,

    maaaaaar we zijn er nog niet hoor,…

    hebben jullie kinderen???

    groetjes betty

  • hello2011

    Ja, we hebben een zoontje van drie jaar. Hij zit nu 2.5 maanden hier en over twee weken ongeveer zal hij naar Duitsland gaan. Open kamp dan ben je er al bijna. Hoe lang is je partner gedetineerd?

  • bettyD

    hij is totaal 12 maanden *weg* geweest zeg maar,..hij moet tot begin april,

    en wij hebben 2 kids,.. 2 heerlijke jongens de oudste was vandaag jarig,.. was wel tof/gezellie

  • hello2011

    Ik ben echt blij voor je. Bij mij moet de ellende nog beginnen! Vedriet de topicstarter heb je antwoord op al je vragen? hoe is het allemaal verlopen?

  • solace

    Verwacht niet teveel van MIN BUZA en de WOTSlijn…

    Volgens de info die ik heb gekregen wordt de Halbstrafe in Duitsland niet vaak toegekend.

    Mijn zoon kreeg in augustus 2010 de keus uit Halbstrafe of uitlevering aanvragen. Hij heeft voor uitlevering gekozen en zit sinds 7 januari in Nederland. De straf is onveranderd, maar er wordt nu al in de eerste week! over verblijf in een halfopengevangenis gesproken.