Hoi Patries mag ik vragen wat ie gedaan heeft dan?
hallo daar,…
wellicht zou je je kunnen aanmelden bij Indetentie.nl,
daar zijn meerdere dames(achterblijvers van gedetineerden) waarvan hun partner in duitsland vast zit,
daar kan je ook je ei kwijt,.. je ervaringen delen,positief en negatief!!!
kortom lief en leed delen met *lotgenotes*,
ikzelf kom r ook,…
veel sterkte
greetz betty
Dank je wel! De reden waarom ik het hier heb gevraagd is omdat de verhalen gelijk zijn aan die van mij. De situatie waar we nu inzitten, daar ben ik echt de hele dag mee bezig. Ik kan me nergens op concentreren en ben er humeurig door. Vooral omdat ik weet dat de Duitse gevangenissen niet makkelijk zijn vooral het contact met het thuisfront. Hier in Nederland kan hij tenminste bellen en kun je op bezoek. Ik zie er echt als een berg tegenop dat Duitslandgebeuren
t is zowiezo niet makkelijk, maar ik weet zeker dat de meiden die op dat forum zitten
die in tzelfde schuitje zitten met hun partner betreft, jouw enorm kunnen helpen,..
ik heb zelf geen ervaring met duitsland wel nederland,.. nu nog hoor,.. hij zit nu dan wel in open kamp,t scheelt wel,
maaaaaar we zijn er nog niet hoor,…
hebben jullie kinderen???
groetjes betty
Verwacht niet teveel van MIN BUZA en de WOTSlijn…
Volgens de info die ik heb gekregen wordt de Halbstrafe in Duitsland niet vaak toegekend.
Mijn zoon kreeg in augustus 2010 de keus uit Halbstrafe of uitlevering aanvragen. Hij heeft voor uitlevering gekozen en zit sinds 7 januari in Nederland. De straf is onveranderd, maar er wordt nu al in de eerste week! over verblijf in een halfopengevangenis gesproken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?