BZT

  • S

    Hallo allemaal,

    Mijn vriend zit nu in Veenhuizen Lokatie Bankenbosch.

    Hij heeft bzt aangevraagt maar kan iemand mij daar meer over vertellen?

    hoe ziet zo een kamer er bijvoorbeeld uit….

    gr S

  • juson

    hoi daar

    bzt = bezoek zonder toezicht

    het wordt ook wel het peeskamertje genoemd.

    Je mag samen met je partner ongeveer 3 uur meestal in een kamertje met een bed , douche enz alleen zijn.

    wat je daar doet moet je natuurlijk zelf weten, maar het komt er op neer dat je sex mag hebben

    Het is natuurlijk erg leuk , maar hou er ook reking mee dat je langs de bewakers moet en die weten natuurlijk ook wat je komt doen.

    Maar daar moet je je niets van aan trekken het gaat om jou en je partner

    sterkte en succes ermee

    juson

  • Ikke

    Ja dat gaat voor mij binnenkort ook komen..Het idee dat je langs de bewakers moet vind ik wel lastig ergens hoor..maar inderdaad gewoon maling aan hebben maar, we hebben er al lang genoeg op moeten wachten. Maar het is en blijft een raar idee op de een of andere manier.

  • s

    Bedankt voor jullie reactie's

    Maar mag ik ook nog iets mee naar binnen nemen om me een beetje op te frissen als we klaar zijn.

    Je kan daar dus wel douchen maar het zou leuk zijn als ik ook nog een beetje lippenstift enzo op kan doen.

    goh ik ben wel een beetje zenuwachtig voor het hele gebeuren….

    groetjes S

  • h

    Je mag niets meenemen.

    Bij een lippenstift in je zak gaat de pieper af.

    Trek je nergens iets van aan , sluit de wereld even buiten en geniet van het samen zijn. Je moet er weer een maand op teren

  • an

    Bij sommige PI`s mag je wel make up, douche schuim en dergelijke meenemen.

    Het beste kan je het even navragen aan je partner.

    Trek je niet aan wat een ander ervan denkt, het is even jullie tijd.

    Geniet ervan.

  • s

    Hai Allemaal,

    Bedank voor jullie reactie's

    Ik zal er zeker van genieten….

    Hij zit al 16 maanden en dit is de eerste keer dat het eindelijk kan.

    Jullie snappen dus wel dat ik een beetje zenuwachtig ben en er dan gewoon goed uit wil zien. Voor hem natuurlijk.

    En wat die bewakers vinden… daar trek ik me niks van aan.

    Naar 16 maanden denk je nog maar alleen aan elkaar…

    groetjes S

  • Patricia

    hoi S

    mijn vriend heeft ook in esserheem gezeten,

    tijdens de bzt-uren was het allemaal heel gemoedelijk en je vergat bijna dat hij in een gevangenis zat. dat was voor hem ook erg fijn, om daarin even de realiteit te kunnen ontvluchten.

    de eerste keer dat ik er kwam, en daarin dus de eerste paar minuten waren wel erg onwennig voor mij, maar dat gevoel was snel vertrokken hoor.

    ik wens je veel plezier en succes..!!!!!!!

  • samira

    hallo…ik vroeg me af of ze daar bzt hadden ik d8 namelijk van niet omdat ze op verlof mogen toch?mis weet jij der inmiddels al meer over want mij vriend zit daar ook….groetjes samira

  • Loes

    Ik vroeg me af of je ook seksspeeltjes mee mag nemen en glijmiddel of massage olie

    gr