adres van de koepel Breda

  • heidi

    er zit een DIAMANTO inde gevangenis en zou hem willen spreken of willen bezoeken kunnen jullie me helpen aub

  • Gerry Vermeer

    M,

    Graag zou ik met 7 dames een rondleiding krijgen in de koepel,

    is dat mogelijk?

    Gegroet G Vermeer

  • marleen9898

    beste het adres is niet moeilijk te vinden op internet google maar en je hebt het bezoek moet je vriend zelf aanvragen jou gegevens doorgeven en dan kan hij jou bellen om te zeggen wanneer je mag komen bel anders een keer naar de koepel toe heb ik ook gedaan ze geven je gewoon de informatie sterkte veel liefs

  • fatima

    hallo,,

    Mijn vriend zit in breda vast, gevangenis de koepel.

    Ik zou hem graag bellen hoe gaat dat dan? of kan ik geen contact met hem hebben nu?

    groetjesss

  • petra

    hoi fatima!!

    je kan via de de website van jailphone www.jailphone.net een nummer aanmaken (voicemail nummer) zodat je hem elke dag een berichtje kan inspreken…

    hij kan het berichtje ook weer afluisteren in de gevangenis moet je eventje naar de website gaan.

    ik heb er hele goede ervaringen mee..

    veel suc6

  • nathalie baars

    ik zou graag het adres van de koepel willen hebben om een goede vriendin van mij een brief te kunnen sturen.

    groetjes nathalie baars en bedankt.

  • Bunyarit

    wat is t adres van de vrouwen gevangenis in breda?

    en de postcode

    en de telefoon numer?

    kan iemand mij a u b ff helpen.

  • marja

    adres van de koepel is

    nassausingel 26

    4811 dc breda

    telf 076 5248900

  • Remo

    ben jij die priscilla uit zaandijk?

    ik ben remo alles lekker daar ken je me nog.?

    remofontijn@hotmail.comxx

  • Nora

    Me vriendje zit in Koepelgevangenis Breda en ik wil in contact met hem komen maar ik ken de aders of telefoon nummer niet.

    Ik wil dat graag snel mogelijk weten want ik wil hem zo spoedig mogelijk zien.

    M.V.G Nora