pi zwaag

  • angry

    Zijn er nog meer mensen die klachten hebben over de pi zwaag?

  • Joep

    Angry, verklaar je nader. Heb jij klachten en zo ja, wat is er aan de hand?

    groet, Joep

  • Bobby Farrell

    Zwaag is gewoon zwaar kl*te…

    Bezoek is met een plastic schuttinkje ertussen.

    Aan de andere kant, de meesten daar zitten wel voor geweld of zware drugsdelicten, dus niet voor niets…

  • ikke

    Heb alleen maar “goede” ervaringen met zwaag. Idd het bezoek is nu achter schotten maar de ellende voor die tijd was ook niet mis.

    Mijn man heeft er een paar maanden gezeten en verder is alles daar helemaal super geregelt.

  • angry

    er zitten ook mensen niet voor drugs en geweld.

    En degene die de meeste drugs naar binnen halen zijn de bewaarders zelf.

  • osdorp

    zwaaag is verkankerddd jah helemaal verkANKERD ik heb ze geruineerd viezew kk racisten de zebbBobby Farrell schreef:

    >

  • jademi

    het is al erg genoeg dat je man niet thuis zit, maar in een PI. Nu worden de gasten/bezoekers ook nog gestraft met het feit dat je niet eens samen een kopje koffie kan drinken!! Achter een schot, ok, is te doen, je mag elkaar in ieder geval een zoen of knuffel geven bij aankomst en vertrek, maar samen niets drinken, belanchelijk!!!!!

  • hello2011

    Zwaag is echt zwaar verrot. Mijn man had afgelopen dinsdag zitting. Normaal heeft hij dinsdag om half negen bezoekuur. Tja wat een tijd als je twee uur moet reizen, maar dat terzijde. Hij zou om 8 uur worden opgehaald voor de zitting dus bezoek ging niet door! hij werd echter om half elf pas opgehaald!!! Ik had gewoon kunnen gaan dus. Hij vroeg of dat bezoekuur op een andere dag kon worden ingehaald. Het antwoord was NEE we hebben het te druk en er zijn veel wijzighingsverzoeken!! Belachelijk toch, omdat hij zitting heeft vervalt zijn bezoekuur en dit was niet eens nodig geweest!

  • bettyD

    heyyy,..

    dit kunnen ze niet maken,.. ze hebben RECHT op bezoek !!!

    zet de advokaat erop !!! dat zou ik doen…

    sterkte,..

  • hello2011

    Mijn man heeft een brief geschreven en hij krijgt maandag antwoord.Ik begrijp niet dat het zo gaat. Ten eerste heeft hij recht op bezoek en ten tweede is het hun fout dat ik hem niet heb kunnen bezoeken. Toen hij in voorarrest zat bij de douane op schiphol mocht ik zelfs geen kleding brengen. Heb het echt moeten afdwingen en toen ik sprak dat ik de advocaat zou inlichten mocht ik kleding brengen. Mijn man heeft niet eens een strafblad. Ik heb dus een week bezoek overgeslagen en dat terwijl volgende week mijn laatste bezoek waarschijnlijk is. omdat hij dan overgaat naar Duitsland. Trouwens betty, ik had me dus al aangemeld bij indetentie, ik heb een mail teruggekregen en een reactie gestuurd, maar mijn account is nog niet geactiveerd. Gaat daar altijd een tijd overheen? Bedankt nog voor de tip. Ik denk dat ik veel aan die site zal hebben, maar dan moet ik wel geactiveerd worden. Geniet op dit moment nog van de telefoontjes en bezoeken, want in Duitsland zal ik zoals ik hier heb gelezenen en in mijn omgeving heb gehoord geen telefoontjes ontvangen. Dit is dus het vagevuur en Duitsland de hel. Het valt niet mee :S