gevangenis Bon Futuro - Curacao

  • RSI

    Wij hebben een probleem.

    Iemand uit onze kennissenkring zit gevangen in de Bon Futuro gevangenis op curacao. Wij proberen op allerlei manieren contact te leggen of informatie te verkrijgen, maar helaas. Heeft iemand hier ervaringen mee?

    alvast bedankt voor de reacties.

    gr.

    RSI

  • crocusje

    Allereerst sterkte! Misschien kan je meer info vinden op www.prisonland.nl of www.prisonlife.nl (alhoewel dit laatste forum helaas niet meer zo actief is). Ik heb zelf geen ervaring met Curacao. Heb je al contact gehad met Buitenlandse Zaken/ de Ambassade? Jouw kennis moet iemand als contactpersoon aanwijzen. Succes!

  • mar

    Pas dan kan degene die contactpersoon is informatie krijgen via Buitenlandse zaken en de ambassade.

    Ook reclassering unit buitenalnd in utrecht kan dan aan het werk.

  • Mandy

    Uit eigen ervaring weet ik dat als iemand in het buitenland gevangen zit dat alleen een contactpersoon die is aangewezen door de gedetineerde zelf , informatie kan vragen bij Buitenlandse Zaken en verder mogen ze bij BZ geen informatie aan derden verstrekken uit privacy redenen naar de gedetineerde .

    Je zult dus contact op moeten nemen met de contactpersoon van die persoon .

    Over de link die u eerder is gegeven van Prisonlife kan ik u vertellen dat prisonlife niet meer bestaat helaas en daarom het forum ook niet meer actief is

    Sterkte in ieder geval

  • RSI

    bedankt voor jullie reacties.

    ben nog niet veel verder, maar goed. weet weer ietsjes meer.

    gr.

    RSI

  • San