vraag

• danny

beste prikkers ik moet mij over 3 weken melden voor 37 dagen uit te zitten

maar waar kom je als zelf melder terecht gewoon in een hvb waar je 22 uur achter slot zit

of kom je als zelf melder onder andere omstandigheden te zitten graag duidelijkheid gevraagd alvast bedankt

.m.v.g danny

• Joep

hallo Danny,

staat op de oproep niet waar je je moet melden? Meestal is dat een HOI (halfopen inrichting) of een detentiecentrum voor arrestanten, maar zeker geen HvB. Daar kom je hooguit terecht als je geen gehoor geeft aan de oproep en ze je komen ophalen,

groeten, Joep

P.S. Dus laat even weten wat op je oproep staat, dan kunnen er vast mensen hier je meer vertellen.

• danny

ik moet mij gewoon melden op het politie buro

en vanuit daar kijken ze waar er plek is

dus half open is beter zitten als hvb kun je me de verschillen aub uit leggen alvast vriendelijk dank

• Joep

Als je je moet melden op het politiebureau zul je wel niet in halfopen terechtkomen, maar naar een HvB of detentiecentrum gebracht worden.

HvB is wel ok, maar halfopen is beter. De hele dag de deur open, je kan naar buiten, zelf koken, werken en 1 keer in de vier weken verlof.

HvB is zeker in het begin sober, dus veel achter de deur en een uurtje luchten,

groeten, Joep

• danny

bedankt voor je snelle reactie