hoe vind ik em????????

• Linda

Hallo

Ik hoorde onlangs dat een goede vriend van mij is opgepakt.Maar nu is het probleem ik weet nie war die zit en hoelang die moet zitten enzo.En de politie mag zulke gegevens nie verstrekken aan derden.weet misschien iemand van jullie hoe ik erachter kan komen waar die terecht is gekomen ?

Vriendelijk bedankt Groetjes Linda

• nikki

Als je niet weet waar hij zit, kom je er waarschijnlijk gewoon niet achter.Vanwege privacy mogen ze dat namelijk niet doorgeven….En misschien wil hij helemaal niet dat andere het weten….

• Linda

hallo

Bedankt voor je reactie.

Ik weet cker dat ie wel contact wil ,maar idd mag de politie geen informatie geven.

Dus drom wil ik graag via alle mogelijke manieren contact met em.Ik ben onlangs verhuisd enzo dus hij heeft mijn adres nie meer anders had hij het vast op die manier gedaan.

Groetjes Linda

• Mandy

Linda kun je het niet via zijn familie proberen ? Dat is namelijk de enige manier om erachter te komen waar hij zit want inderdaad door de privacy mogen ze geen gegevens geven zowel politie als justitie niet

Sterkte en ik hoop dat je hem vind

• Linda

Mandy

juist omdat ie geen contact heeft met zijn familie en andere mensen zoek ik em juist !

We zijn 3 jaar innig bevriend gweest en hadden een broer zus relatie en door omstandigheden zijn we elkeaar ff uit het oog verloren en toen hoorde ik al dat ie vast zat en niemand weet helaas waar die zit.Zijn vrienden ook nie .Dus vandaar dat ik het via internet aan het proberen ben.

Maar bedankt voor je reactie

Groetjes Linda

• Mandy

Ik snap het meis :( Jemig dat is en zal niet makkelijk worden denk ik

Sterkte hoor en ik hoop dat je hem vind

• lissa

zoals al eens eerder geopperd is.. probeer het gewoon bij allemaal, stuur een brief en maak copy'tjes en stuur het op, het zal een hele kluif worden om de adressen te verzamelen maar goed bij een echte wil moet het lukken.

zet gewoon tav en dan zjin naam, evt geboorte datum erbij en wie weet heb je mazzel.

heel veel succes ermee..

mvg lissa.

• Linda

Hallo

Bedankt voor je reactie.Het is idd een optie om naar alle gevangenissen een brief te sturen en dan moet de goeie er toch wel tussen zitten he hihihi.vind het een goed idee moet ik zeggen.Had ook al zoiets in gedachten maar dan om te bellen en te vragen wat de gevangenen bijv van buiten af mogen krijgen bijv etenswaren enzo.

Dan moet ik vanzelf ook bij de goeie terecht komen lijkt me.

Bedankt!

Groetjes Linda

• Mandy

Ik denk niet dat ,dat te doen is hoor alle gevangenissen in nederland afschrijven weet je hoeveel dat er zijn ?

Dat gaat behoorlijk prijzig woorden dan .

Misschien is het een idee om je oproepje bij tros vermist op de site te zetten onder uit het oog verloren

• Linda

Hallo

dat is idd een topidee!!!

Ik ga vanaaf direct daar een oproep plaatsen

Bedankt voor de goeie tip!!!!!!

Groetjes Linda