gevangenis werken

• johnny ...f

wat is er zo leuk aan om in een gevangenis te werken .'

ik heb er zelfs 1 jaar gewerkt als bewaarder en ik kan het weten nooit en nooit meer .

je vrijheid de hele dag binnen zitten de hele dag op 1 plek die cp diensten voor of die bezoekposten de hele dag op een stoel zitten.

+++ moderator mode on +++

Deel van het bericht verwijderd vanwege incorrect taalgebruik

+++ moderator mode off +++

en dan die meldkamer diensten deurtjes openen voor gedetineerde en bewaarders bah .

verders bestond het werk vooral uit hangen, hangen en nog eens hangen .

nee het was voor mij een slechte ervaring zal mischien ook wel komen omdat ik 15 jaar lang internationaal vrachtwagen chauffer ben geweest maar om meer thuis te zijn voor vrouw en kinderen een andere baan heb gekozen in het gevangenis wezen .

enige voordelen zijn wel een 36 urige werkweek de sociaale voorzieningen en je hoefd niet echt hard te werken voor je centen easy money .

voor de rest heel erg saai werk

kan jullie wel zeggen mensen die zo hard lopen te lullen dat gevangenissen lijken op hilton hotels dat ze niet weten wat ze zeggen zitten is niet leuk je krijg je eten en verders ben je overgeleverd aan de bewaarders

kan er amper in werken neem aan 1 dag zitten nee mij zien ze nooit meer in een bajes

• gevangenis.pagina.nl

+++ moderator mode on +++

Deze reactie van Hans was als apart topic geopend terwijl het een reactie op dit bericht was.Daarom heb ik het verplaatst zonder iets aan de inhoud te wijzigen.

Joep

+++ moderator mode off +++

Auteur: hans (.chello.nl)

Datum: 28-09-2005 21:16

jonny je heb gelijk als je goed in je vel zit wil je werken en als je dan ophet einde van de maand ziet wat je over houd wat er naar de belasting gaat van mensen die je moet begeleiden die buiten aande socialedienst zijn centen vangen en ook nog een groote mond voeren en dat jij daar ook nog de deuren open voor moet maken vraag ik mij soms af wie is hier de gestrafte ik twijfel soms

• PIW-ster

johnny …f schreef:

>

> wat is er zo leuk aan om in een gevangenis te werken .'

>

> ik heb er zelfs 1 jaar gewerkt als bewaarder en ik kan

> het weten nooit en nooit meer .

>

> je vrijheid de hele dag binnen zitten de hele dag op 1

> plek die cp diensten voor of die bezoekposten de hele dag

> op een stoel zitten.

>

> +++ moderator mode on +++

> Deel van het bericht verwijderd vanwege incorrect taalgebruik

> +++ moderator mode off +++

>

> en dan die meldkamer diensten deurtjes openen voor

> gedetineerde en bewaarders bah .

>

> verders bestond het werk vooral uit hangen, hangen en nog

> eens hangen .

>

> nee het was voor mij een slechte ervaring zal mischien ook

> wel komen omdat ik 15 jaar lang internationaal vrachtwagen

> chauffer ben geweest maar om meer thuis te zijn voor vrouw

> en kinderen een andere baan heb gekozen in het gevangenis

> wezen .

>

> enige voordelen zijn wel een 36 urige werkweek de sociaale

> voorzieningen en je hoefd niet echt hard te werken voor je

> centen easy money .

>

> voor de rest heel erg saai werk

>

> kan jullie wel zeggen mensen die zo hard lopen te lullen dat

> gevangenissen lijken op hilton hotels dat ze niet weten

> wat ze zeggen zitten is niet leuk je krijg je eten en

> verders ben je overgeleverd aan de bewaarders

>

> kan er amper in werken neem aan 1 dag zitten nee mij zien

> ze nooit meer in een bajes

Beste johnny,

Wat is er zo leuk aan om in een bajes te werken vraag je. Nou voor mij geld in ieder geval het bezig zijn met/voor mensen. Jij hebt wel een jaar in de bajes gewerkt, waar heb je het dan over. Dan begin je net en je heb al gelijk een mening over hoe een bewaarder zijn werk doet??? Niet iedere bajes is gelijk en als jij de hele dag kan zitten vraag ik me af waar jij in godsnaam gewerkt heb. Mijn ervaring is duidelijk anders. Ja, CP diensten en bezoek diensten zijn niet de leukste diensten om te doen maar ze moeten wel gedaan worden. Op de vleugel daar in tegen ben je toch behoorlijk bezig en die gasten. Het is natuurlijk ook wat je er zelf van maken wil bij ons zijn we in ieder geval niet de hele dag aan het zitten zeker niet maar goed ik werk dan waarschijnlijk in de verkeerde bajes. Ik kan mij dus niets leuks voorstellen als ik denk aan het werk van vrachtwagenchauffer nog kan ik me voorstellen dat je tijdens het rijden iets anders doet als zitten met een stuur in je handen. Nou zo heeft ieder zijn vak nietwaar.

Een tevreden PIW-ster

• Seniorbewa

Ik kan mij volledig vinden in het antwoord van de PIW-ster, en sluit mij hier dan ook bij aan.

Ben ook wel benieuwd waar zij werkt, PIW-ster stuur eens een pb-tje.

M.vr.gr.

Johan.

• wilco

mij lijkt het leuk werk maar dan zal ik eerst moeten verhuizen dat staat toch al,op de planning dan wilde ik in de schie gaan werken als dat kan binnenkort eens navraag doen

• peter

zou toch zeggen dat jij, als ex-chauffeur, dat wel gewend moet zijn, op 1 plek zitten.

• san

Ik werk ruim 3 jaar in een bajes en zit daar prima. De contacten met de gedetineerde vind ik erg leuk. En er is genoeg te doen.

• Busgast

Johnny ik geloof je meteen als jij zegt dat het werk niet leuk was,

Voor jou….

Dan moet je wat anders gaan doen, en ik lees uit je teks dat je dat inmiddels ook gedaan hebt.

Nou mooi! opgelost toch? maar laat anderen het dan in alle rust wel mooi werk vinden.

Komt er op neer dat ik me zeer afvraag wat je tracht te bereiken met je stelling…