Morgen beter

• mitch

Hallo allemaal,

Weet dat dit al tijdje aan de gang is maar wil het nogmaal onder de aandacht brengen. Hoe meer mensen tekenen hoe beter.

http://www.sp.nl/morgenbeter/petitie.php

hoop echt dat iedereen tekent.

groetjes

• Joep

Beste forumme(mbe)rs,

Ik vind dit op het randje.

Het initiatief is op zich wel goed, maar het is gekoppeld aan een politieke partij. Stel dat er een miljoen mensen reageren, verandert er daar iets door in de gevangenissen? Ik denk het niet.

Ik denk dat de SP dan wel blij is met een miljoen emailadressen en IPnummers.

Wat vinden jullie? Moet dit topic van het forum af of niet?

Als je het ok vindt hoef je niet te reageren, maar als je vindt dat het hier niet thuishoort, zet het hier dan neer. Na 5 meningen van: nee of weg, ga ik het weghalen,

groeten, Joep

• nikki

Ik zelf vind het niet echt een eerlijke oproep.Het is een pagina van een site en als je het niet in de gaten hebt teken je dus voor de SP.Mitch had dan in alle eerlijkheid de home- pagina moeten opgeven met een verwijzing naar de petitie,nu doet hij dat eigenlijk andersom.Maar goed, dit is mijn mening en ik vind het heel top van je , Joep , om dit zo op te lossen met de forumbezoekers…..

Nikki

• lissa

zeer zekers, en idd zal het de gevangenissen helpen??

voor mijn hoeft het ook niet te blijven.

mvg lissa.

• mitch

hallo allemaal,

Nou ik dacht dat hiet toch mensen zaten die het beter wilde in de gevangenissen vandaar dat ik het hier neer gezet heb. Niet om de sp te promoten want met politiek heb ik helemaal niets.

maar goed, haal maar weg van mij mag je

groetjes

• Joep

nee, dat heb ik niet gedaan. Ik heb geprobeerd wat uitleg te verschaffen en heb het voorgelegd aan de bezoekers van dit forum,

groeten, Joep

• johnny ...f

moet wel eerlijk zeggen het is geen pretje zitten hoor om 1700 gaat de deur op slot … maar gevangenissen hoefen geen hotels te worden en voor die veelplegers junkies rn landlopers en al dat maatschapelijk uitschot is de gevangenis een optie in de winter . die heren willen op hun wenken bedient worden en willen nog het liefst dat je hun ontbijt op bed brengt . en dan nog wat bij verdienen bij de arbeid wat wil een junk nog meer

verders als je een misdrijf gepleegt heb moet je ook op de blaren kunnen zitten en daar hoefd de maatschapij niet aan mee te betalen .

en als je geld heb is er alles te koop ik heb zelfs gedetineerde mee gemaakt die voor 300 euro,s boodschapen deden per week en gasten met plasma tv s in hun suite die zatten lekker de hele dag tv te kijken en kwamen nooit hun cel uit

je kan je vrblijf in de bajes zo aangenaam mogelijk maken

en mij ervaring was hoe langer je zit hoe meer je gaat wennen aan het systeem

meestal klagen die gasten die net voor de eerste keer zitten voor een gestolen fiets of zo iets gedetineerde die in het buitenland hadden gezetten hoorde je nooit .

en aan de opleiding van bewaarders daar is niets mis mee je kunt het krijgen zoals je het wilt