Ik wil wat weten!

• Me

Een goede kennis is van mij opgepakt en zit dus ook vast…Alleen hij wil niet zeggen waar hij vastzit (hij heeft zo zijn redenen). Via via heb ik gehoord dat hij in Breda zit. Kan ik naar de gevangenis in Breda bellen om het te bevestigen? Ik zeg dan wel dat ik het adres wil hebben zodat ik hem een kaart kan sturen!

Mijn vraag is dus: kan ik zomaar bellen? Alvast bedankt!

• bloem

Hoi me,

Volgens mij zeggen ze niet wie er in de gevangenis zit, ivm privacy!

suc6

• Sip

Nee dat klopt. De mogelijkheid is er wel om gewoon een brief te sturen waarbij je dus wel duidelijk de afzender vermeld. Krijg je die niet terug, dan heb je grote kans dat hij daar zit.

• San

Bellen kan altijd natuurlijk, maar ik denk dat ze je geen informatie zullen verstrekken ivm de privacy zoals Bloem al zei. Ik denk dat Sip een goed idee heeft en je gewoon een brief moet sturen met zijn naam er duidelijk op naar dat HvB waarvan je denkt dat hij er zit. Als hij er dan zit dan krijgt hij de brief en als je duidelijk een afzender vermeld en hij zit er niet heb je kans dat je je brief terug krijgt en dan weet je dus ook dat hij er niet zit.

Succes er mee! ;-)

• Tara

Ja dat zou kunne maar als hij echt niet wil dat iemand weet waar hij zit kan hij hem ook zelf terug sturen weet je nog niks…

Heb de zelfde situatie gehad met mn broer.. heb gewoon gebeld en gezegt mijn broer zit bij jullie wat moet ik vermelden op de brief, De vrouw zei als je me even zijn geboortedatum en achternaam geeft dan zal ik je zijn celnummer geven dan komt die zeker aan ;)

En heb hem gekregen.. alleen op bezoek kan je dan niet gaan want dan moet hij jou op de lijst zetten..

Succes ermee.

• bren

Maar hebben jullie nou niet allemaal zoiets van, als hij zijn redenen heeft om niemand te laten weten waar hij zit, hij daar misschien echt goede redenen voor kan hebben.

We zijn hier allemaal anoniem, en wat zomaar kan is dat iemand onze tips dus nu eventueel kan gebruiken om iemand op te sporen met wie hij nog een appeltje te schillen heeft….

Met alle respect naar Me toe, maar als een kennis niet wil laten weten waar hij zit, ik zou het proberen via de familie en anders toch afwachten op bericht van de kennis.

• miep

beste me

Als ik jou was zou ik gewoon een brief sturen eigelijk hebje wel egevans van hem nodig zoals registratie nummer en celnummer. maar met een beetje mazzel geven ze wel de brief aan hem. Ik hoop voor je dat je reactie krijgt van hem!

succes groetjes miep

• San

Nee Bren dat ben ik niet met je eens. Als dat soort mensen iemand willen vinden, dan hebben ze echt ons advies op dit prikbord niet nodig en hebben ze zo daar hun eigen tactieken voor. Het kan ook zo zijn dat Me niet precies weet waar hij of zij de familie van die kennis kan vinden en dan is een brief sturen de beste oplossing.

• lissa

alleen naam en geboorte datum is al meer dan genoeg…

lissa.

• Me

Bedankt voor de tips! Ik hoop dat ik hem gauw kan spreken! Ik ben er zo verdrietig van!