welke veenhuizen?

• bloem

Hallo ieder!

Ik begrijp dat er meerdere lokaties zijn in Veenhuizen…. en nu ga ik daarheen op bezoek! Is het daar een wirwar van locaties of? Help! Ik vind het al spannend zat!

• kelsey

Hoii,

Je hebt daar, Esserheem, Norgerhaven, De oude gracht, Bankenbosch ( half open ), Fledderfoort ( open )…………………

Groetjess

• San

Nee hoor alles is duidelijk aangegeven op borden. ;-)

• Slimme jonge

Als je met openbaar vervoer moet..Is het vanuit Assen NS station een kwartiertje bussen en van af de bus in veen huizen een halfuurtjhe lopen naar de meeste lokaties.

Kijk elders op de site bij achter slot en grendel

• Joep

Zorg dus dat je in ieder geval op tijd bent, want het is zonde als je van je kostbare bezoektijd de helft bezig bent om het te vinden. En weet dus waar je heen moet, naar één van de genoemde locaties,

groeten, Joep

• Tara

Je kan ook vragen of iemand je kan oppikken op die dagen dat je op bezoek gaat want ik geloof dat het na het uitstappen van de bus toch wel een heel eind nog lopen is naar de gevangenis…

• bloem

Poeh, ik ben blij dat ik het hier gevraagd heb! Ik weet alleen dat ik op de meidoornlaan 38 moet zijn…. Geen idee dat daar zoveel verschillende plekken zijn!

Super bedankt voor jullie reacties! Liefs, Bloem

• Slimme jonge

Meidoorlaan is dus esserheem en als je daar met de bus naar toe moet..Moet je zeker een half uurtje lopen vanuit de bushalte.En wens je veel succes ermee..

Want het ook niet de makkelijkste weg.

• bloem

Nou, zo kom ik elke keer weer een stukkie verder! Gelukkig ga ik met de auto, al was ik eerst van plan om met het openbaar vervoer te gaan.

Maar goed… Esserheem…. Bedankt voor de info!

• Slimme jonge

Esserheem staat langs de vaart al aangegeven hoe je er kunt komen .

Maar let wel op je de auto goed zichtbaar zet want er word in de auto;s ingebroken ..ja want ook daar lopen de criminelen buiten rond ipv binnen te zitten…

succes verder