Bajescafe

• annie

onzin je mag alleen geld mee naar binnen nemen. ik heb zelfs meermalen gezien dat iemand zijn beugel bh uit moest ,anders mocht ze niet binnen.vandaar een mobiel fantasie heb je genoeg

• Mandy

Hahahah maar hier in Nederland zijn ze ook niet streng hoor vind ik en ik vind ze hier in nederland veel te vrij :(

Is er geen uitleveringsverdrag tussen denemarken en Nederland Nikki ?

• Mel

Mijn vriend heeft in Esserheem gezeten en hij stuurde regelmatig foto's vanuit de gevangenis die daar gemaakt waren. Dus het gebeurd wel degelijk daar hoor!

Mel

• kelsey

Klopt helemaal wat Mel zegt, mijn vriend zit daar ook. Er worden foto's gemaakt door iemand van justitie zelf. De jongens kunnen deze kopen en inderdaad opsturen of meegeven aan het thuisfront.

Het hele verhaal klopt inderdaad, al is het wel opgeblazen………….

• nikki

Ja , mijn man is al vanaf augustus met de aanvraag van WOTS bezig( Denemarken heeft al zijn toestemming gegeven), en we hopen dat hij zo rond de zomer 2006 in Nederland is….

• San

Annie Nikki's man zit in Denemarken en niet in Nederland… lijkt me dus niet verstandig om gelijk maar zo te reageren als je geen ervaring hebt met HvB's in Denemarken. ;-)

• nikki

Dank je San, waren toch nog goed gelukt , he , die foto's

En , Annie volgende keer wat minder fel reageren als je niet weet hoe het in elkaar steek, kwestie van even de berichtjes van mensen blijven volgen, kan je verzekeren dat een beetje moeite doen en medeleven een prettig gevoel is, heb je ook kans dat er straks op jouw berichtjes een normaal antwoord komt…..Nikki

• Slimme jonge

Fotoos worden gemaakt door een bewaker die verkoopt ze voor een euro perstuk.

Ook de fotoos van het feest zijn gemaakt door deze bewaker.

Maar inmiddels is er een rel uitgebroken…De gasten heben 2 dagen achter de deur gezeten…De persoon die de telegraf getipt heeft is over geplaatst.Voor eiegen veiligheid. Het Cafe is opgeheven..En het bier wordt nergens meer verkocht.En wordt in alle inrichtingen uit het arsortiment gehaald.

• nikki

Zullen ze de fotogenieke medebewoners wel erg dankbaar voor zijn…..