heb me aangemeld bij hart achter slot en grendel . maar hoelang duurt het voordat je daar bericht van krijgt ? weet iemand dit ?
Is het normaal dat ondanks ik hem wel erg mis, ik me verder er wel rustig onder voel?
Ik heb even gekeken, maar je staat nog niet op de ledenlijst.Wacht even tot na het weekend en anders kun je een mailtje sturen.
Het is een goed teken dat je je een stuk rustiger voelt.Je lichaam kan niet blijven stressen, en de periodes dat het beter gaat worden er gelukkig steeds meer.Zo kan je beter je koppie erbij houden en redelijk doorgaan met je leven.Ik mis mijn ventje heel erg,al bijna 12 maanden,maar het leven gaat toch gewoon door of je nu wilt of niet.Kop op, hou je taai en hopelijk spreek ik je snel op..Hart achter……liefs Nikki
Hi Linnie wat is normaal????? Ik doe het nu al bijna 10 maanden alleen met 3 kids en ik ben absoluut niet depri en ga gewoon door met mijn leven. Ik mis mijn vriend verschrikkelijk, maar ik heb ook rust in mijn lijf en daardoor kan ik er zijn voor onze kids. Ik vind het heel goed dat je juist die rust hebt gevonden, want meestal merk je dat vrouwen in onze situatie erg lang in de zelfmedelijden fase blijven zitten en het zich daardoor alleen maar moeilijker maken!
We zien je wel tegemoet op het forum.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?